اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

خرید و فروش نهاده‌های دامی در سامانه بازارگاه باید انجام شود

خرید و فروش نهاده‌های دامی در سامانه بازارگاه باید انجام شود
ذبیح الله غریب رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال فعالیت‌های خرید فروش نهادهای دامی در سامانه بازارگاه صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله غریب رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به استناد ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی فقط واحد های تولیدی خوراک دام می توانند از این سامانه خرید کنند به همین دلیل تامین نهادهای دامی بزرگ ترین معضل تولید کنندگان در چهارمحال و بختیاری بود که این تولید کننده ها را با مشکل مواجه کرده است.
 
وی تصریح کرد: خوشبختانه وزارتخانه این را به خوبی مورد توجه قرار داد که کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری به همان میزان که تولید خوراک دام دارد به همان اندازه برای تولید خوراک در کشور نیز نقش دارد.

 غریب افزود: اگر این استان  80 درصد خوراک آبزیان کشور را تولید کند به همان نسبت نیز توانسته باز سهمیه برخوردار شود.

وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته در سطح ملی و موافقت وزارت جهاد کشاورزی تامین و توزیع نهاده های دامی واحد های خوراک آبزیان از طریق سامانه بازرگاه صورت گرفته است.

غریب عنوان کرد: همه واحد ها تولید خوراک دام باید محصول تولید را در استان توزیع و کارخانجات خوراک آبزیان بعد از تامین نیاز استان محصول تولیدی را به خارج از استان صادر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,


 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه