اخبار داغ

شرکت بیکر هیوز اعلام کرد؛

کاهش سکوهای نفت و گاز آمریکا طی ۱۸ هفته متوالی

کاهش سکوهای نفت و گاز آمریکا طی ۱۸ هفته متوالی
شرکت بیکر هیوز اعلام کرد که تعداد سکوهای فعال نفت و گاز در ایالات متحده طی هفته گذشته برای هجدهمین هفته متوالی مجدداً کاهش یافت و به ۲۵۸ سکو رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اویل پرایس، شرکت بیکر هیوز اعلام کرد که تعداد سکوهای فعال نفت و گاز در ایالات متحده طی هفته گذشته برای هجدهمین هفته متوالی مجدداً کاهش یافت و به 258 سکو رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دکل‌ها و سکوهای نفت و گاز در میادین «پرمین»، «ایگل فورد»، «مارسلوس» و «بارنت» کاهش یافته اند. در حال حاضر تعداد کل سکوهای نفت و گاز آمریکا 700 عدد کمتر از همین موقع در سال گذشته است.

,

براساس داده‌های بیکر هیوز، در هفته گذشته فعالیت 4 سکوی نفتی در آمریکا متوقف شده و تعداد سکوهای فعال به 181 عدد رسیده است در حالی که در مقایسه با سال گذشته 784 سکوی نفتی در این کشور فعال بوده است.

,

تعداد کل سکوهای فعال گاز در ایالات متحده در این هفته به میزان یک سکو کاهش یافت و به 75 سکو رسید که در مقایسه با 172 سکو در یک سال گذشته کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.

,

برای مقایسه دکل‌های فعال با آمار عرضه نفت و گاز، برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا برای تولید نفت در ایالات متحده برای سومین هفته متوالی ثابت بود و به طور متوسط 11 میلیون بشکه نفت در روز برای هفته منتهی به 3 ژوئیه اعلام شد.

,

این در حالی است که میزان تولید کنونی 2.1 میلیون بشکه در روز کمتر از رکورد تولید نفت در آمریکا است.

,

رکورد تولید نفت در آمریکا در سال 2019 به 12.2 میلیون بشکه در روز رسید. این در حالی است که مصرف جهانی نفت و سوخت‌های مایع در سال جاری میلادی (2020) کاهش خواهد یافت و به 92.9 میلیون بشکه در روز می‌رسد. میزان مصرف در سال 2019 به 101 میلیون بشکه در روز رسیده بود.

,

تعداد دکل‌های کانادا در هفته گذشته نیز به میزان 8 سکو افزایش یافت و به 26 دکل فعال رسید. تعداد سکوهای فعال نفت و گاز در کانادا نسبت به سال گذشته 91 عدد کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه