اخبار داغ

پرداخت حق عضویت ایران به فدراسیون جهانی بادبانی در سد تحریم

قیل و قال برای 750 پوند!/ باد تعلیق به پرچم قایقرانی نمی وزد

قیل و قال برای 750 پوند!/ باد تعلیق به پرچم قایقرانی نمی وزد
در حالیکه برخی از اخبار تایید نشده از تعلیق احتمالی قایقرانی ایران خبر می دادند اما رئیس فدراسیون قایقرانی آن را با قاطعیت تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست آنلاین فدراسیون جهانی بادبانی هفته گذشته برگزار و در این نشست انتخابات در دستور کار بود که به شکل الکترونیکی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این اجلاس فدراسیون های ملی بادبانی دعوت شدند تا برای برگزاری مجمع عمومی الکترونیکی سالانه و مجمع عمومی سال 2020 رأی دهند. درمجموع 68 رای معتبر دریافت و 9 عدد از این آرا نامعتبر اعلام شد. آنچه به عدم پرداخت حق اشتراک سالیانه و یا تعلیق فدراسیون های فوق مربوط می شد. یکی از کشورهایی که آرای آنها در این رای گیری لحاظ نشد، ایران بود. اتفاقی که نگرانی هایی را درباره تعلیق فدراسیون قایقرانی بوجود آورد و موجب سر و صدای فراوانی شد.

,

ظاهرا فدراسیون قایقرانی به دلیل مشکلات تحریم برای انتقال پول و پرداخت حق عضویت سالیانه به مشکل برخورده و فدراسیون جهانی را هم در جریان این موضوع گذاشته است. فدراسیون جهانی بادبانی دلیل ایران را پذیرفته و خبری از تعلیق نیست.

,

, , ,

*سهرابیان: بدهی ما ۷۵۰ پوند است

, *سهرابیان: بدهی ما ۷۵۰ پوند است,

علیرضا سهرابیان در خصوص شایعاتی که در مورد تعلیق بادبانی به گوش می رسد اظهار داشت: این موضوع زنگ خطر خوبی بود اما مشکلی نیست. ما بدهی نداریم بلکه حق عضویت سالانه است که باید به فدراسیون جهانی پرداخت کنیم اما به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم حق عضویت را بدهیم.

,

وی افزود: سال قبل می‌توانستیم در مسابقات یا در کنگره این پول واریز کنیم اما به دلیل شیوع کرونا و تعلیق رویدادها این اتفاق رخ نداد. بدهی ما ۷۵۰ پوند است. این چیزی نیست که توانایی پرداخت آن را نداشته باشیم. حتی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به ما گفته بود اگر در خصوص حق عضویت مسائلی هست، می‌توانند مانند سال قبل آن را پرداخت کنند.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی یادآور شد: نمی‌دانم این صحبت از کجا آب می خورد. فدراسیون جهانی هم گفته ما می‌دانیم موضوع از چه قرار است و تا آبان ماه می توانیم پول را پرداخت کنیم اما نمی توانیم در انتخابات شرکت کنیم. آنهایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند، بگویند تمایل دارند کدام رشته تعلیق شود؟

,

انتهای پیام

,

 

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه