اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بازسازی و بهسازی اماکن تاریخی قزوین به شهرداری واگذار شود

بازسازی و بهسازی اماکن تاریخی قزوین به شهرداری واگذار شود
لطف الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: اگر اماکن تاریخی را به شهرداری واگذار کنیم قطعا با توجه به ظرفیتی که دارد بهتر می‌تواند بحث احیاء و بهره‌برداری را اجرا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، لطف الله سیاهکلی صبح امروز در صحن علنی شورای شهر قزوین که در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت گسیخته‌ای در اداره شهر داریم، اظهار کرد: در حوزه شهر باید تیم شورا و شهرداری نقش کلیدی داشته باشند و دیگر دستگاه‌ها کمک کنند تا برنامه‌ها پیاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: اما می‌بینیم که نهادهای دیگر بر حوزه شهری حاکمیت دارند و این یک ایراد است که اجازه نمی‌دهد در شهر شکوفایی صورت گیرد، وقتی کاری را انجام می‌دهیم باید مردم از ما راضی باشند.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس اذعان کرد: ما یاد نگرفتیم کسی که تعارض می‌کند باید پاسخگو باشد و درواقع در تعارضات به مردم ظلم می‌شود و این نکته خیلی مهمی است و پروژه‌هایی مثل امامزاده حسین(ع) که رها شده نیز از این دست تعارضات است‌.

,

وی بیان کرد: اگر در منطقه‌ای طرحی را پیاده می‌کنیم باید از مردم بپرسیم که چگونه پیاده سازی کنیم تا آن‌ها هم با ما همکاری کنند، اما مردم ما ناراضی هستند و از طرح‌ها گله دارند چراکه آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت نمی‌دهیم.

,

باید برای امیددهی در جامعه تلاش کنیم

, باید برای امیددهی در جامعه تلاش کنیم,

سیاهکلی ادامه داد: در بحث ورودی قزوین، متاسفانه چهره نازیبایی است و وضعیت آن در شان شهر قزوین نیست. چراکه ورودی شهر باید تحریک کننده مسافران باشد تا از شهر بازدید کنند، درحالی که در چهارراه ولیعصر شاهد ترافیک شدیدی هستیم.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: ما آمادگی داریم که فصل الخطاب در تصمیمات داخلی استان را بر عهده بگیریم، چراکه دلیلی ندارد مشکلات ما برای حل شدن به تهران برود، قزوین غنی از نیروهای ادیب و نخبه است در حالی که متاسفانه ما به شخصیت‌های خود احترام نمی‌گذاریم و تکریم نمی‌کنیم.

,

وی با بیان اینکه باید از نخبگان استفاده کنیم، عنوان کرد: نیروهای زیادی در استان قزوین داریم که می‌توانند اثرگذار باشند اما به خاطر کم لطفی و بی‌توجهی ما، بسیاری از این شخصیت‌ها استان را رها می‌کنند و به تهران می‌رودند.

,

سیاهکلی عنوان کرد: اگر اماکن تاریخی را به شهرداری واگذار کنیم قطعا باتوجه به ظرفیتی که دارد نیز بهتر می‌تواند بحث احیاء و بهره‌برداری را اجرا کند و خوشبختانه وضعیت شهرداری مناسب است.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مجلس در باب اقتصاد وارد میدان شده و کمیسیون‌ها را با درنظر گرفتن اولویت‌‌ها برگزار کردیم که بحث خودرو اولویتی بود که مطرح شد و در هفته آینده نیز اولویت‌های دیگر را مطرح خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: همه ما به خدمت گذاری، تلاش برای کارایی نظام و امیددهی به مردم موظف هستیم تا دوام و قوام این سرزمین حفظ شود و در این زمینه نباید هیچ کوتاهی رخ دهد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه