اخبار داغ

مدیر تاکسیرانی همدان مطرح کرد؛

«توقیف» در انتظار تاکسی داران بی توجه به پروتکل های بهداشتی

«توقیف» در انتظار تاکسی داران بی توجه به پروتکل های بهداشتی
میلاد کریمی با بیان اینکه تاکسی داران موظفند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و صندلی عقب 2 نفر سوار کنند، گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف رانندگان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط آن ها، به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا ماشین توقیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با اعلام وضعیت قرمز کرونا در شهر همدان دوباره ترس از این ویروس منحوس به وجود عده ای برگشت که طی این مدت کرونا را جدی نمی گرفتند و نسبت به پروتکل های بهداشتی بی توجه بودند؛ البته هستند عده ای که گویی هنوز غول بی شاخ و دم کرونا را نشناخته اند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

بر اساس بازدید میدانی که داشتیم شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افراد در مشاغل مختلف از جمله برخی تاکسی داران بودیم که حتی از استفاده ماسک بر صورت هم دریغ کرده بودند.

,

البته تعدادی دیگر از رانندگان با وجدان هم بودند که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، به فکر سلامت خود و بقیه افراد جامعه بودند.

,

وقتی مردم نسبت به عدم رعایت پروتکل ها توسط تعدادی از رانندگان اعتراض داشتند، راننده ابتدا به صراحت وجود ویروس کرونا را حاشا کرد و سپس تقاضای پرداخت هزینه دو نفر را از یک مسافر کرد تا سه نفر را عقب ماشین سوار نکند!

,

تعدادی دیگر از رانندگان این خط تاکسی که شاهد ماجرا بودند گفتند هیچکس در این خط دو نفر را در صندلی عقب سوار نمی کند چون صرفه اقتصادی ندارد!

,

به توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی گفت و گویی با مدیر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان داشتیم که در ادامه می خوانید.

,

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تاکسی داران قابل قبول نیست

, عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تاکسی داران قابل قبول نیست, عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تاکسی داران قابل قبول نیست,

میلاد کریمی، مدیر تاکسیرانی همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه همه تاکسی داران موظفند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت  و صندلی عقب 2 نفر سوار کنند، گفت: شرایط برای تاکسی داران سخت شده چرا که بنزین گران و هزینه استهلاک بالا رفته پس افزایش کرایه درست است اما اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند قابل قبول نیست.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر عدم رعایت پروتکل ها در برخی خطوط تاکسی افزود: بر خطوط تاکسی در سطح شهر نظارت داریم و من امروز به خط تاکسی که اشاره کردید سرکشی خواهم کرد و با کسی که تخلف دارد برخورد صورت می گیرد.

,

نرخ جدید کرایه تاکسی در شرایط کرونایی، اعلام خواهد شد

, نرخ جدید کرایه تاکسی در شرایط کرونایی، اعلام خواهد شد, نرخ جدید کرایه تاکسی در شرایط کرونایی، اعلام خواهد شد,

مدیر تاکسیرانی همدان با تاکید بر اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی در شرایط کرونایی تصویب شده اما هنوز به قطعیت نرسیده است، خاطر نشان کرد: نرخ جدید با توجه به فاصله گذاری اجتماعی در آینده نزدیک به قطعیت می رسد و پس از آن اعلام می شود.

,

کریمی در خصوص استفاده تاکسی داران از دستگاه کارتخوان، تصریح کرد: فعلا در اختیار راننده گذاشتیم که از هربانکی که می توانند دریافت کنند و چند بانک از جمله  صندوق مهر کارآفرین اعلام آمادگی کردند و الان حدود ۶۰۰ راننده تاکسی مجهز به دستگاه شدند.

,

وی در پایان گفت: مردم می توانند در صورت تخلف رانندگان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط آن ها، به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا  ماشین توقیف شود.

,

 مردم، تاکسی داران ناقض پروتکل های بهداشتی را تحریم کنند

,  مردم، تاکسی داران ناقض پروتکل های بهداشتی را تحریم کنند,  مردم، تاکسی داران ناقض پروتکل های بهداشتی را تحریم کنند,

با توجه به اینکه هر راننده تاکسی حداقل طی ۱۲ ساعت ۱۹۲ نفر را به مقصد می رساند، بدیهی است استفاده از ماسک برای آنها ضرورت دارد و با عدم رعایت نکات بهداشتی به تنهایی باعث بیماری تعداد زیادی از هموطنان می شود.

,

پیشنهاد خبرنگار عصر همدان به مردم برای نوع برخورد با برخی رانندگان که توجهی به پروتکل ها ندارند و با تذکر هم کرونا را جدی نمی گیرند این است که راننده تاکسی مد نظر را تحریم کنند و سوار آن تاکسی نشوند تا به این روش علاوه بر حفظ سلامتی خود باعث رعایت پروتکل ها توسط رانندگان شوند؛ البته اطلاع دادن به سامانه ۱۳۷ نیز اقدام موثری خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه