اخبار داغ

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خبرداد:

اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از اول مرداد

اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از اول مرداد
مدیر کل سازمان تامین اجتماعی از اجرای همسان سازی از اول مرداد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی سالاری در نشست خبری که روز یکشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در ساختمان این سازمان برگزار شد، گفت: سازمان تامین اجتماعی باید از لحاظ ساختاری از بنگاه داری و شرکت داری باید خارج شود، چرا که بنگاه داری موجب می‌شود دغدغه‌ها به سمت کار کردن شرکت‌ها برود و تامین اجتماعی از وظیفه اصلی خود دور شود.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی باید به سمت سهام داری برود که هم الزام قانون برنامه ششم توسعه و تاکید رییس جمهور و وزیر رفاه است و هم عقل حکم می‌کند که این کار را انجام دهیم.

وی ضمن اشاره به اینکه ما قصد فروش سهام و صرف آن برای امور جاری را نداریم، افزود:باید جایی که سهام بالا داریم بفروشیم و در جای دیگری سهام خوب بخریم که البته به معنی بنگاه داری نباشد سهام متفرقه را می‌فروشیم و سهامی می‌خریم که بازده سودش بالاتر است.

سالاری عنوان کرد: مجموع درآمد و هزینه ما در سال گذشته ۱۳۴ هزار میلیارد بوده که برای سال ۹۹ روی ۱۷۹ هزار میلیارد بسته شده است. هزینه کرد ماهانه سازمان تامین اجتماعی سال گذشته ۹۶۰۰ میلیارد بوده که امسال به ۱۴۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: امسال با احتساب متناسب سازی، ماهانه ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان باید حقوق بپردازیم که درسال ۹۸ حدود ۶۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

سالاری متذکر شد: به بیمه شدگان اطمینان می‌دهیم که برای تامین منابع مشکلی در سال جاری نخواهیم داشت و از اول مرداد عملا همسان سازی را اعمال و پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی گفت: محل تامین منابع آن، از سوی دولت و در راستای تادیه بدهی دولت بود که ۳۲ هزار میلیارد سهام خوب به تامین اجتماعی داده شد.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه