اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دولت در بودجه تنها 20میلیون تومان به ساماندهی خودروسازی کشور اختصاص داده است

دولت در بودجه تنها 20میلیون تومان به ساماندهی خودروسازی کشور اختصاص داده است
گرمابی گفت: در تخصیص بودجه به طرح ساماندهی و تحقیق و تفحص خودروسازی در کشور فقط ۲۰ میلیون تومان اختصاص دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حمید گرمابی، نماینده سابق نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع ساماندهی خودرو و طرح تحقیق و تفحص در کمیسیون صنایع و معادن مجلس کلید خورد و ۱۰ درصد از طرح مصوب شد و می توان گفت در ادامه کار این طرح را در مجلس شهید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در تخصیص بودجه به طرح ساماندهی خودروسازی در کشور فقط ۲۰ میلیون تومان اختصاص دادند.

,

نماینده سابق نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در آخرین جلسه مجلس شورای اسلامی فقط در حد ۸ دقیقه به طرح فرصت اختصاص داده شد و اگر می گذاشتند بطور معمول طرح پیش برود طرحی کاملا کارشناسانه بود و نمایندگان فعلی می توانند به آن مراجعه کنند.

,

وی بیان کرد: قطعا اعمال نفوذ در کمیسیون صنایع و معادن مجلس را داشته ایم و فرصت کافی برای مطرح کردن این طرح در صحن مجلس را ندادند.

,

گرمابی ادامه داد: در خارج از کمیسیون صنایع و معادن مجلس مافیایی بر کارگروه های مختلف کمیسیون تاثیر می گذاشتند و شنیده بودم که تعدادی از رد صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبان مربوط به این اتفاقات بوده است.

,

وی اظهار کرد: مجلس یازدهم یک دست تر از مجلس دهم است و امیدواریم با توجه به یک دست بودن عملکرد مناسبی از خود بر جای بگذارند و قانونی مفید برای مردم مصوب کنند.

,

نماینده سابق نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم نمایندگان مجلس یازدهم در طی ماه ها و سال های آینده همه مصالح و شرایط کشور را در نظر بگیرند و کشور را از لحاظ اقتصادی به سمت مثبت حرکت بدهند.

,

وی ادامه داد: انتظار است طرح ها و لوایحی که در مجلس مطرح می‌شود وضعیت اقتصادی مردم متحول کند، متاسفانه تحمل و مدارا در دو جلسه اخیر مجلس الخصوص با وزیر امور خارجه خوب نبود.

,

گرمابی اذعان کرد: اگر فکر کنیم با یک صدایی می شود مشکلات را حل کنیم، تفکر درستی نیست بلکه با جلسات مکرر در حوزه های مختلف راه میسر می شود.

,

وی گفت: ما نتوانستیم با توجه به لابی های صورت گرفته در کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأثیرگذار باشیم.

,

نماینده سابق نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سوال نمایندگان مجلس یازدهم از رئیس جمهور اظهر کرد: در یک سال آخر دولت و مشکلات خارجی و داخلی و محدودیت هایی که دولت دارد، بعید میدانم در سطح کلان مملکت مشکلاتی را حل کند

,

وی افزود: بزرگترین مشکل دولت آقای روحانی اقتصادی است و مشکلات سیاست خارجه مشکلات را برای دولت سخت تر کرده بود و کمترین اتفاق در سیاست خارجی در قیمت ارز و ... تاثیر می گذاشت.

,

وی بیان کرد: ناخالص ملی ما کاهش پیدا کرده است و گزارش مرکز پژوهش های مجلس مبنی بر این بود که درآمد سرانه ما از ۸ سال گذشته کاهش پیدا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه