اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه خبر داد؛

تشدید نظارت‌های کرونایی در تربت حیدریه/ ادامه سهل انگاری‌ها باعث اعمال محدودیت‌های بیشتر می‌شود

تشدید نظارت‌های کرونایی در تربت حیدریه/ ادامه سهل انگاری‌ها باعث اعمال محدودیت‌های بیشتر می‌شود
رستمی از تشدید نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در سطح تربت حیدریه خبر داد و گفت: ۲۰ تیم بازرسی از نهادهای مختلف سازماندهی و کار نظارت بر بازار، اماکن عمومی و ادارات و نهادها را برعهده دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رستمی، فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه نظارت بر عملکرد ادارات، مکان های عمومی و اصناف جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قالب ۲۰ تیم بازرسی در سطح شهر تشدید خواهد شد، افزود: با کلیه افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را در جامعه رعایت نمی کنند برخورد و متخلفان مستقیم به مراجع قضایی معرفی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه باید این واقعیت را بپذیریم که اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکنند فشار مضاعفی به جامعه پزشکی وارد می‌شود، گفت: افزایش آمار مبتلایان به کرونا نشان از بی تفاوتی برخی مردم به نکات بهداشتی و نادیده گرفتن کرونا است.

,

رستمی با تاکید بر زدن ماسک در خارج از خانه از عموم شهروندان خواست در خانه بمانند و از رفت و امدهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت حضور در سطح جامعه دستورالعمل های بهداشت عمومی را رعایت کنند.

,

فرماندار تربت حیدریه تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین شاهد کاهش شیوع این ویروس در سطح شهرستان باشیم چراکه با ادامه سهل انگاری و ساده انگاری این بیماری از سوی برخی از شهروندان ناگزیر خواهیم بود ممنوعیت ها و محدودیت های بیشتری را اعمال کنیم.

,

طبق اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ابادای شیوع کرونا تا ۱۶ تیرماه ۱۳۰۲ بیماری مشکوک و یا مثبت به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه بستری و ۸۴۰ نفر بهبود یافته و مابقی در قرنطینه خانگی و یا بستری هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه