اخبار داغ

استکی: جلسه با صالحی‌امیری خروجی مثبتی داشت/ با موافقت رئیس کمیته ملی المپیک در سالن شماره ۹ می مانیم

استکی: جلسه با صالحی‌امیری خروجی مثبتی داشت/ با موافقت رئیس کمیته ملی المپیک در سالن شماره ۹ می مانیم
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک خروجی مثبتی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رئیس این کمیته دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استکی در این خصوص اظهار داشت: با پیگیری‌های رئیس فدراسیون بخش عظیمی از مشکلات حل شده بود و امروز برای نهایی شدن برخی مسائل مانند سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب، دیداری با رئیس کمیته ملی المپیک داشتم.

,

وی افزود: خداراشکر که صالحی امیری زیر و بم ورزش را می‌شناسد و وقتی صحبتها و دلایل من را شنید، با ماندن ما در سالن شماره ۹ موافقت کرد.

,

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: حمایت‌های همه جانبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ما را دلگرم کرده تا بتوانیم با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهیم. هر شخصی که در هوای ورزش تنفس کرده باشد، می‌داند حضور مسئولان کاربلد در راس امور تا چه اندازه می‌تواند در پیشرفت ورزش تاثیرگذار باشد.

,

استکی در پایان خاطرنشان کرد: تا به حال چتر حمایت وزارت ورزش و کمیته المپیک روی سر بوکس باز بوده و صحبتهای امروز صالحی امیری و قولهایی که به ما داد، باعث شد برای تاریخ‌سازی در المپیک توکیو هرچه در توان داریم بگذاریم و در مجموع خروجی این جلسه برای بوکس ایران بسیار مثبت بود.

,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه