اخبار داغ

گروه آذین و بزرگداشت متفاوت میلاد اهل بیت (ع) در اصفهان

گروه آذین و بزرگداشت متفاوت میلاد اهل بیت (ع) در اصفهان
گروه آذین، جمعی خودجوش از دختران اصفهان است که برای بزرگداشت میلاد اهل بیت(ع) به وجود آمده و برای این مناسبت ها برنامه های متفاوتی را در نصف جهان اجرا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انسیه سراوانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت گروه آذین در اصفهان اظهار کرد: جریان تشکیل گروه آذین در اصفهان آشنایی با فعالیت این گروه در تهران بود که حدود یک سال فعالیت می کردند، ما هم به دلیل زیبایی این حرکت آن را در اصفهان شروع کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مسئول گروه آذین در اصفهان گفت: یکی از اهداف گروه ایجاد تعادل بین شادی و عزای اهل بیت (ع) است، هدیه ای برای ولادت های ائمه اطهار(ع) تهیه و آن در بین مردم تقسیم می کنیم.
,
 
,
وی افزود: هدف اصلی گروه آذین کار برای اهل بیت (ع) است، وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیستیم و هدیه ها هم با کمک اعضای گروه و مردم تهیه می شود.
,
 
,
سراوانی با اشاره روایتی از امام صادق (ع) بیان کرد: امام صادق (ع) فرمودند که شیعیان ما از بقیه خمیرمایه اولیه آفریش ما آفریده شده اند ولایت ما در سرشت آنان عجین گشته و آنان با خوشی ما خوشحال و با ناراحتی ما ناراحتند؛ این روایت هم یکی دیگر از اهداف ما بود که موجب تشویق ما برای فعالیت گروه آذین شد.
,
 
,
وی با توضیح اینکه 20 نفر در گروه آذین اصفهان فعالیت می کنند، بیان کرد: تصمیم داریم همه نقاط شهر را پوشش و هدیه‌های گروه آذین را در بین مردم تقسیم و شادی را در دل شیعیان اهل بیت (ع) ایجاد کنیم.
,
 
,
مسئول گروه آذین در اصفهان در پایان گفت: تاکنون برای میلادهای امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، امام حسن مجتبی (ع) و حضرت رقیه (س) هدیه ها را در گلستان شهدای اصفهان، چهارباغ، میدان نقش جهان و پل خواجو بین مردم توزیع کردیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه