اخبار داغ

رئیس کمیته امداد اسلام آباد غرب خبر داد:

برگزاری جشنواره «باران وحی» در فضای مجازی

برگزاری جشنواره «باران وحی» در فضای مجازی
محمد بیگزاده گفت: جشنواره قرآنی باران وحی با هدف ترویج فرهنگ انسان ساز قرآنی و ایجاد نشاط و امید در فضای مجازی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بیگزاده در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: جشنواره قرآنی باران وحی در فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ انسان ساز قرآنی و ایجاد نشاط و امید با رویکرد انس با قرآن با بهره گیری از فضای مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم توجه با انس با قرآن کریم در راستای تقویت روحیه معنوی در سطح جامعه، یادآور شد: با توجه به ضرورت ایجاد شده در کشور و شیوع ویروس کرونا و اهمیت ماندن در خانه برای ارتقای سلامت جامعه، این جشنواره به صورت غیر حضوری، مجازی و در قالب پیام رسان های داخلی وتلفنی برگزار شد .

رئیس اداره کمیته امداد اسلام آباد غرب یادآور شد: جشنواره قرآنی «باران وحی»  ویژه خانواده های تحت حمایت این نهاد در رشته حفظ با شرکت ۱۱نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  در روز پنج شنبه وجمعه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: گروه سرود آوای همدلی کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  در طرح" اطعام مهدوی " ماه مبارک رمضان از بین سایرگروه‌های سرود استانی رتبه برتر را کسب کرد.

بیگزاده، با بیان اینکه جشنواره سرود اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان به صورت کشوری برگزار شد، گفت: گروه سرودآوای همدلی شهرستان اسلام آباد غرب  در طرح" اطعام مهدوی " ماه مبارک رمضان از بین سایرگروه‌های سرود رتبه برتر را کسب کرد.

وی در پایان افزود: داوری سرودهای ارسالی مطابق با استانداردهای موجود انجام شده و پس از بررسی گروه سرودآوای همدلی  شهرستان اسلام آبادغرب به نمایندگی استان کرمانشاه به عنوان گروه برتر انتخاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه