اخبار داغ

معاون استاندار لرستان:

۲۵هزار کارگاه تولیدی خسارت دیده از کرونا تسهیلات ارزان قیمت دریافت می‌کنند

۲۵هزار کارگاه تولیدی خسارت دیده از کرونا تسهیلات ارزان قیمت دریافت می‌کنند
عبدالهی گفت: 25 هزار کارگاه تولیدی خسارت دیده از کرونا در استان لرستان، 700 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، اسد عبدالهی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: با شیوع کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی دچار خسارت شد که به ۲۵ هزار کارگاه تولیدی خسارت دیده از بیماری کرونا در استان، تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با بیان اینکه دستورالعمل های کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در جهت کمک به واحد‌های تولیدی بوده و لازم الاجراست افزود: حدود ۳۵ هزار نفر در قالب ۲۵ هزار واحد تولیدی خسارت دیده از کرونا در استان شناسایی شده اند که به آنها تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.

,

معاون استاندار لرستان با اشاره به میزان اعتبارات برای پرداخت به واحدهای تولیدی گفت: اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت به واحدهای تولیدی خسارت دیده از کرونا در نظر گرفته شده و به افراد دارای مجوز کسب و کار و کد بیمه ای که در سامانه کارا ثبت نام کرده اند پرداخت می شود.

,

وی بیان کرد: در مرحله اول کارگاه های تولیدی با ظرفیت نیروی کمتر از ۵۰ نفر از تسهیلات استفاده می کنند و در مرحله بعد کارگاه هایی با تعداد بیشتر از ۵۰ نفر نیرو و یا افرادی که در زمان ثبت‌نام با مشکل مواجه شده اند، معرفی خواهند شد.

,

عبدالهی اظهار داشت: ۱۶ بانک عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده و تاکنون ۱۰ درصد از افرادی که در سامانه ثبت نام کرده اند، از این تسهیلات بهره مند شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه