اخبار داغ

رئیس اداره صمت ملایر خبر داد؛

پلمپ 3 تالار متخلف در ملایر

پلمپ 3 تالار متخلف در ملایر
کامران زنگنه گفت: سه تالار در شهرستان ملایر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری جشن عروسی پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران زنگنه، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به بازرسی روزانه گشت های این اداره اظهار کرد: در راستای بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی همه روزه گشت های بازرسی در شهرستان فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: روزانه ۶ گروه گشت مشترک باهکاری ادارات مختلف در شهرستان بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می کنند.

,

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر با بیان اینکه ۴ گشت صبح ها و ۲ گشت بعد ازظهر فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: در این گشت ها ادارت مختلف، اتاق اصناف و بسیج اصناف حضور دارند.

,

زنگنه گفت: در این گشت ها به فراخور صنف مورد بازرسی، ادارات مربوطه نیز حضور دارند و مشاغلی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند جریمه می شوند.

,

وی با اشاره به گشت های مستمر روزانه در سطح شهرستان افزود: اصناف متخلف در صورت عدم رعایت در مرحله اول جریمه و در صورت تکرار پلمپ می شوند.

,

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر به پلمپ سه تالار در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: در گشت مشترک بازرسی صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن ۳ تالار به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برگزاری مراسم عروسی با هماهنگی دادستان پلمپ شد.

,

زنگنه با اشاره لزوم توجه به پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: سلامت مردم امروز خط قرمز است و با کسانی که به موارد بهداشتی توجه نکنند برخورد می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه