اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی البرز مطرح کرد؛

یک هزار و 100 شهروند البرز چشم انتظار فرزندخواندگی

یک هزار و 100 شهروند البرز چشم انتظار فرزندخواندگی
اسدالله حیدری گفت: وضعیت والدین متقاضی فرزند، در مدت زمان 6 ماه مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس برای کودک شناسنامه صادر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل بهزیستی البرز، ظهر امروز یکشنبه در آستانه هفته بهزیستی به واگذاری 10 کودک به والدین دارای شرایط در سه ماهه ابتدای سال 99 اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: یک هزار و 100 خانواده البرزی در انتظار فرزندخواندگی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اسدالله حیدری با اشاره به اینکه اگر در 6 ماه ابتدای واگذاری کودک به والدین جدید، مشکلی برای وی به وجود بیاید، امکان بازگشت به مرتکز نگهداری کودکان وجود دارد، افزود: وضعیت والدین در مدت زمان 6 ماه مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس برای کودک شناسنامه صادر می شود.
,
 
,
وی علت تاخیر 2 الی 5 ساله در واگذاری کودکان به خانواده ها را مهاجر پذیری البرز دانست و اظهار داشت: متقاضیان فرزندخواندگی پس از ثبت نام در سامانه بهزیستی و دریافت کد رهگیری، تا زمان تماس بهزیستی با آنها در نوبت می مانند و پس از آن روند پرونده برای واگذاری کودک دنبال می شود.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی استان البرز در خاتمه اولویت فرزندخواندگی را با والدین نابارور اما دارای سلامت روحی و جسمی دانست و تصریح کرد: علاوه بر اینکه کودکان برای واگذاری باید فاقد سرپرست و هویت باشند، عدم محکومیت کیفری، تحصیلات موثر، تمکن مالی و درآمد مناسب و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، مهم ترین شرایط فرزندخواندگی است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه