اخبار داغ

3 بیمار کرونایی دیگر در کردستان جان باختند/وضعیت 77 نفر کرونایی وخیم است

3 بیمار کرونایی دیگر در کردستان جان باختند/وضعیت 77 نفر کرونایی وخیم است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 63 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شدند و 3 نفر دیگر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: در حال حاضر 337 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان افزود:  140 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان توحید سنندج، 6 بیمار در بعثت سنندج، 40 بیمار در کوثر سنندج، 30 نفر بیمارستان امام خمینی(ره) سقز، 3 نفر بوعلی مریوان، 41 نفر فجر مریوان، 17 نفر در بیمارستان شهید بهشتی قروه، 12 نفر بیمارستان امام حسین بیجار، 17 نفر در بیمارستان سینای کامیاران، 8 نفر امام خمینی (ره) دیواندره، 14 رازی بانه، 5 نفر شهدای دهگلان، 2 نفر در بیمارستان صلاح الدین بانه و 2 نفر در بیمارستان شهید چمران سروآباد بستری هستند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 77 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه ( آی سی یو) بستری هستند.

,

فوتی‌های کرونا در کردستان به 353 نفر رسید

, فوتی‌های کرونا در کردستان به 353 نفر رسید,

رضاعی از مرگ 3 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 353 نفر بوده است.

,

وی گفت: 70 نفر در سقز، 117 نفر در سنندج، 27 نفر در قروه، 29 نفر در بانه، 19 نفر در مریوان، 25 نفر در بیجار، 33 نفر در کامیاران، 23 نفر در دیواندره و 10 نفر در دهگلان بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

,

بنا به توصیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان مردم باید، همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه