اخبار داغ

رئیس زندان درگز:

20 زندانی درگزی به آغوش خانواده‌ بازگشتند

20 زندانی درگزی به آغوش خانواده‌ بازگشتند
مزرجی گفت: در راستای اجرای قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و دستورالعملهای ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، تعداد ۲۰ نفر از زندانیان زندان درگز آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود برگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مزرجی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از آزادسازی تعدادی از زندانیان درگزی خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و دستورالعملهای ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، تعداد ۲۰ نفر از زندانیان زندان درگز آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود برگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از این تعداد، با پیگیریهای مستمر واحد مددکاری زندان، تعداد 7 نفر با جلب رضایت شاکیان پرونده و ۱۳ نفر دیگر نیز برابر قانون جدید از زندان آزاد شدند.

,

رئیس زندان درگز گفت: البته تعداد اعلام شده به منزله پایان آزادسازی زندانیان نیست و پیگیر هستیم تا با اقدام در خصوص پرونده سایر زندانیان و شکات آنها بتوانیم افراد بیشتری را آزاد کنیم.

,

 مزرجی خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران ما این است که با استفاده از ظرفیتهای قوانین جدید، از شاکیان پرونده ها رضایت گرفته و با اجرای بهینه قوانین، کمک کنیم تا زندانیان به صورت سعادتمندانه به جامعه برگردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه