اخبار داغ

در گفتگو با رییس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دنا مطرح شد؛

بلاتکلیفی ساختمان فنی و حرفه ای پاتاوه و امیدوار به توجه نماینده تازه نفس

بلاتکلیفی ساختمان فنی و حرفه ای پاتاوه و امیدوار به توجه نماینده تازه نفس
رییس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دنا گفت: ساختمان مرکز فنی و حرفه ای شهر پاتاوه نیمه کاره رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس رییس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دنا از نیمه کاره ماندن ساختمان مرکز فنی و حرفه ای شهر پاتاوه خبر داد و خواهان توجه ویژه نماینده جدید مردم بویراحمد و دنا به این موضوع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

منوچهر حسن‌زاده در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص برنامه ها و دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در سی سخت و پاتاوه گفت: آموزش‌ها بایستی در مسیر ایجاد اشتغال پایدار برای ثبات در بازار کسب و کار ارایه شود و به جد از مشاغل فصلی فاصله بگیریم.

,

حسن‌زاده افزود: مرکز اصلی فنی و حرفه ای شهرستان دنا در سی سخت واقع شده است و با توجه به اینکه متقاضیان زیادی در حوزه اشتغال و مهارت آموزی در بخش پاتاوه و روستاهای تابعه وجود دارد باید گفت در روستاها تیم سیار اعزام می کنیم ولی در شهر پاتاوه چندین سال است که ساختمان مرکز فنی و حرفه ای در مرحله فندانسون باقی مانده است و با توجه به بودجه محدودی که در اختیار این مرکز قرار دارد و عدم تخصیص اعتبار، چندید سال راکد مانده است.

,

وی با بیان اینکه از طریق مدیرکل استان این موضوع را از سازمان فنی و حرفه پیگیری کردیم ولی چون این پروژه در سرفصل اعتبارات استانی است نه ملی، باید از طریق استان تامین اعتبار شود.

,

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دنا بیان کرد: باتوجه به نیاز اساسی به آموزش و ارائه مهارت های فنی و حرفه ای و اشتغال جوانان در شهر پاتاوه نیازمند توجه ویژه نماینده جدید مردم بویراحمد و دنا و مارگون در این خصوص هستیم و امیدواریم با تحصیص اعتبارات استانی به این پروژه و نگاه ویژه فرماندار دنا هرچه سریع تر شاهد شروع بکار این پروژه در پاتاوه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه