اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

جریمه شدن روزانه چند هزار خودرو در طرح زوج و فرد اصفهان/ حمایت پلیس راهور استان از اجرای طرح ترافیک در اصفهان

جریمه شدن روزانه چند هزار خودرو در طرح زوج و فرد اصفهان/ حمایت پلیس راهور استان از اجرای طرح ترافیک در اصفهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: روزانه چند هزار خودرو در طرح زوج و فرد جریمه می شوند و این ها افرادی هستند که مجبور به تردد در طرح هستند در صورتی که فرد با خرید طرح بدون جریمه شدن، می تواند یک روز در کل شهر تردد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص اجرای طرح ترافیک در اصفهان اظهار کرد: طرح زود و فرد در اصفهان در شش ماه آینده تبدیل به طرح ترافیک می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح ترافیک قبلا صحبت از آن شده بود که مصوبات شورای ترافیک استان را گرفته است اما فعلا اجرا نشده است.
,
 
,
وی افزود: طرح ترافیک، سقف تعداد خودرو دارد و هر کسی نمی تواند وارد آن شود؛ هر کسی نیاز داشته باشد می تواند طرح را تهیه و وارد آن شوند.
,

محمدی با توضیح اینکه در روز تعداد مشخصی خوردو می توانند به طرح ترافیک ورود کنند، بیان کرد: کسانی که بدون مجوز در طرح تردد کنند با جریمه روبه رو می شوند؛ تهران سال ها است که طرح زوج و فرد را لغو و طرح ترافیک را اجرا می کند.

,
وی اضافه کرد: روزانه چند هزار خودرو در طرح زوج و فرد جریمه می شوند و این ها افرادی هستند که مجبور به تردد در طرح هستند در صورتی که فرد با خرید طرح بدون جریمه شدن، می تواند یک روز در کل شهر تردد کنند.
,
 
,
رئیس پلیس راهور اصفهان اضافه کرد: برخی از رسانه ها با راهنمایی غلط، گرای می دهند که این طرح فلان مشکل را دارند اما اتفاقا طرح ترافیک بسیار بهتر از طرح زوج و فرد است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه