اخبار داغ

رئیس آبفای بویراحمد مطرح کرد؛

افزایش 40 درصدی مصرف آب شرب در مرکز کهگیلویه و بویراحمد/ واکنش به قطعی آب در برخی مناطق یاسوج

افزایش 40 درصدی مصرف آب شرب در مرکز کهگیلویه و بویراحمد/ واکنش به قطعی آب در برخی مناطق یاسوج
رئیس آبفای شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه لزوم صرفه جویی در مصرف آب ضروری است از افزایش 40 درصدی مصرفآب شرب در شهر یاسوج خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس علمدار آرمین در گفتگو با خبرنگار ما از علت قطعی و ناپایداری آب شهر یاسوج در روزهای گذشته خبر داد و گفت : به دلیل شکستگی شیر فلکه شاهد قطعی آب شرب در برخی از مناطق این شهر بودیم که با تلاش کارکنان این شرکت رفع و آب در حال حاظر پایدار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در این گفتگو از افزایش مصرف بیش از 40 درصد آب در شهر یاسوج نسبت به سال گذشته خبر داد و از مردم خواست تا با رعایت الگوی مصرف نسبت به پایداری آب اهتمام داشته باشند.

,

رئیس آبفای بویراحمد کرونا و گرمای هوا را عمده دلایل این افزایش مصرف آب عنوان کرد و ابراز داشت : مشکل آب شرب در شهرک ولایت به زودی مرتفع و شاهد پایداری آب برای 2000 مشترک این منطقه خواهیم بود .

,

وی گفت: تا کنون این منطقه از یک لوله 5 اینچ  استفاده می کردند که باعث کمبود آب در این منطقه شده بود .

,

آرمین نصب تانکر در پشت بام را ضروری ارزیابی کرد و ابراز داشت: نگرانی هایی در خصوص عدم قرائت کنتورهای آب داشتند که به صورت ویژه بررسی می شود.

,

رئیس  آبفای شهرستان بویراحمد در پایان گفت: مصرف آب در تابستان امسال افزایش می یابد و شهروندان با در نظر گرفتن ساعات پرمصرف آب، اصول صرفه جویی و بهینه سازی مصارف را مد نظر قرار داده و در استفاده از آب صرفه جویی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه