اخبار داغ

صفرزاده: مسابقات پمپ ترک BMX بازتاب خوبی داشت.

صفرزاده: مسابقات پمپ ترک BMX  بازتاب خوبی داشت.
سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان از ظرفیت‌های پیست قم تمجید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مهرداد صفرزاده به عنوان سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان در گفت وگویی اعلام کرد : روز جمعه همزمان با اقتتاح پیست ، مسابقات پمپ ترک BMX با حضور ۳۵ دوچرخه سوار در رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان برگزار شد که بازتاب بسیار خوبی بهمراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این مسابقات که با هدف ارتقا رشته دوچرخه سواری میان علاقمندان و با اجرا تمام پروتوکل های بهداشتی برگزار شد می تواند پایگاه خوبی برای رشد دوچرخه سواری در سطح کشور باشد. چرا که ما از طیق همین پایگاه‌ها می توانیم استعدادهای نخبه را شناسایی و به تیم ملی دعوت کنیم .

,

صفرزاده در ادامه خاطر نشان کرد: معتقدم سطح مسابقات بسیار عالی بود. استقبال خیلی صورت گرفت و امیدوارم انشاالله در آینده نزدیک در سایر استان‌ها هم شاید ساخت چنین پیست‌هایی باشیم .یکی از برنامه های کمیته BMX این است که بتوانیم ساخت این نوع پیست ها را در سایر استان ها گسترش بدهیم .

,

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه BMX یکی از رشته های المپیکی است و می تواند جایگاه خوبی  در بین رشته های دوچرخه سواری داشته باشد باید مورد حمایت کمیته ملی المپیک باشد تا جایگاه اصلی خودش را بدست آورد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه