اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی البرز مطرح کرد؛

بهره مندی 12 هزار معتاد البرز از خدمات پاتوق ها در زمان کرونا

بهره مندی 12 هزار معتاد البرز از خدمات پاتوق ها در زمان کرونا
اسدالله حیدری گفت: در زمان شروع کرونا ۱۲ هزار و ۳۰۰ فرد معتاد از خدمات پاتوق ها بهرمند شده و طرح پیشگیری از کرونا برای معتادان متجاهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل بهزیستی استان البرز امروز یکشنبه، به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت وبینار برگزار شد، گفت: در موج اول کرونا 15 هزار و 670 مددجوی البرزی از بهزیستی بسته مواد غذایی حمایتی دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , تیتریک, تیتریک,
اسدالله حیدری با اشاره به حمایت مالی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از مراکز اقامتی به واسطه کاهش آسیب های ناشی از کرونا، افزود: در زمان شروع کرونا ۱۲ هزار و ۳۰۰ فرد معتاد از خدمات پاتوق ها بهرمند شده و طرح پیشگیری از کرونا برای معتادان متجاهر برگزار شد.
,
 
,
وی به ارائه خدمات مشاوره به ۲۳هزار و ۷۲۸ نفر در سال 98 اشاره کرد و اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال این رقم برابر ۳۶۱۵ نفر بوده و البته 8 هزار و 108 نفر در سه ماهه پایانی سال گذشته از خدمات مشاوره ای بهره مند شدند، همچنین آمارخشونت های خانگی رسیده شده در دوران کرونا در 3 ماه انتهای سال ۹۸ و بهار امسال به ترتیب برابر ۴هزار و ۷۳۵ و دو هزار و ۴۸۰ مورد بوده است.
,
 
,
حیدری به انجام غربال گری شنوایی 39 هزار و 224 نوزاد و طرح پیشگیری از تنبلی چشم برای 123 هزار و 982 کوک در سال 98 اشاره و تصریح کرد: 820 نفر در سه ماهه ابتدای سال جاری و 4 هزار و 317 نفر در سال گذشته مشاوره ژنتیک انجام دادند، همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹هزار و ۵۰۰مورد تماس با معاونت اجتماعی بهزیستی انجام شده است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس ها مرتبط با کودک آزاری، همسر آزاری و خشونت خانگی بود، گفت: در مدت زمان شویع ویروس کرونا، اقلام بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی ، دستکش و ماسک به مبلغ کل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به صورت رایگان در اختیارتمامی مراکز شبانه روزی قرار داده شده است.
,
 
,
حیدری با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه وسایل بهداشتی به تمامی توانخواهان ضایعه نخاعی و معلولین با معلولیت شدید و خیلی شدید استان البرز با سرانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی دنبال شده است، افزود:  در سال ۹۸ و سه ماهه اول سال 99، تعداد۸پارک قابل دسترسی شده و یک پارک استاندارد برای تردد نابینایان و روشندلان در کرج افتتاح شد.
,
 
,
وی با اشاره به انجام ۳ هزار  متر مربع  پیاده رو سازی و نصب ۹۹ عدد تابلو توقف ویژه معلولین در البرز، اظهار داشت: کل مسکن تحویل داده شده به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان البرز در سال ۹۸ برابر ۶۹۳ مورد بوده و در سال جاری نیز تاکنون ۵۰ مورد محقق شده است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ س
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه