اخبار داغ

دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی:

همایش شیرخوارگان حسینی در ٧ هزار نقطه دنیا برگزار می‌شود

همایش شیرخوارگان حسینی در ٧ هزار نقطه دنیا برگزار می‌شود
منافی پور با اشاره به اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی امسال در ٧ هزار نقطه دنیا برگزار خواهد شد، گفت: لباس شیرخوارگان حسینی در تمام دنیا منقش به عکس حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛داوود منافی‌پور دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در گردهمایی خادمان مراسم شیرخوارگان حسینی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به‌ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی از اولیای خدا روی زمین بود و درس‌های بزرگی به ما داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه حیات شیعه از کربلا است و تمدن مهدوی بدون زیرساخت تمدن حسینی معنایی ندارد گفت: حاج قاسم، مر کلام امام(ره) را انجام داد و «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» بود.
,
 
,
منافی‌پور با اشاره به اینکه محبوبیت حاج قاسم برای حضور در کربلا و دنباله روی نهضت حسینی بود افزود: خادم اهل‌بیت(ع) باید زیربنای مکتب اهل‌بیت(ع) و حضرت سیدالشهداء(ع) را بررسی و مطالعه کنند و به درک واقعی از آن برسند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در چهار محور فعالیت‌های مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) را پیگیری می‌کنیم عنوان کرد: روشنگری نخبگان شیعه نسبت به رسالت بی‌بدیل حضرت علی‌اصغر(ع) یکی از این محورها است.
,
 
,
دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی با اشاره به اینکه شیعه هنوز قدر حضرت علی‌اصغر(ع) را ندانسته است یادآور شد: سال ۷۲ یک مراسمی برای حضرت علی‌اصغر (ع) در مهدیه تهران برگزار شد که یک نذر ساده بود و با ۸۰۰ کودک برگزار شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه امسال به مدد حضرت صاحب‌الزمان (عج) حدود ۷ هزار مراسم در دنیا برگزار می‌شود گفت: خون حضرت علی‌اصغر (ع) یک ظرفیت بی‌مانند است که روستا و شهر و شیعه و غیرشیعه نمی‌شناسد و تعجب نکنید روزی مراسم حضرت علی‌اصغر(ع) در کلیساهای دنیا برگزار شود.
,
 
,
منافی‌پور با اشاره به اینکه در اولین جمعه ماه محرم فراخوان بین‌المللی مسیح حسین در جهان منتشر می‌شود افزود: مبنای تمام فعالیت‌های ما رفتار اهل‌بیت (ع) است.
,
 
,
دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی با بیان اینکه مراسم روز شیرخوارگان حسینی در ۷ هزار نقطه دنیا برگزار می‌شود گفت: در این روز دعا برای رفع معضل جهانی و کم شدن شر ویروس کرونا از دنیا را در برنامه داریم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ستاد کرونا در مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) تشکیل شده افزود: شیوه نامه‌برگزاری مراسم به زبان‌های مختلف دنیا تهیه شده است و به تمام برگزارکنندگان مراسم ارسال می‌شود که باید اجرایی شود.
,
 
,
منافی‌پور با بیان اینکه عکسی از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بر روی پیراهن کودکان چاپ می‌شود گفت: این نوع پیراهن در تمام دنیا به عنوان نماد مقاومت در مراسم شیرخوارگان حسینی استفاده خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه