اخبار داغ

وقتی ممنوعیت برگزاری اجتماعات زیر پا گذاشته می‌شود؛

«شب فیروزه ای» از “غار علیصدر “روی آنتن می رود

«شب فیروزه ای» از “غار علیصدر “روی آنتن می رود
با توجه به شیوع کرونا در استان همدان اخیرا ابلاغیه ای از سوی استانداری همدان مبنی بر ممنوعیت برگزاری اجتماعات اعلام شده است ولی با این وجود شاهد اجرای برنامه هایی در تضاد با این ابلاغیه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بر اساس اعلام صدا و سیما جنگ شبانه «شب فیروزه ای» شب گذشته  و امشب شب ۲۱ و ۲۲ تیرماه ماه از غار علیصدر روی آنتن می رود. و این برنامه زنده به صورت هم زمان در دو شبکه همدان و پنج سیما پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

“شهاب عباسی” بازیگر سریال های زیر آسمان شهر، خنده بازار و دارا و ندار  و “امید جهان” خواننده مهمانان شب گذشته برنامه «شب فیروزه ای» بودند و برای امشب میهمانان این برنامه “مریم خدا رحمی” بازیگر سریال دخترم نرگس و “امیر تاجیک” خواننده دعوت شده اند .

,

نکات مهم و قابل تامل در اجرای این برنامه این است که با توجه به وضعیت هشدار کرونا در استان همدان و ابلاغیه مهرداد نادری فر، معاون اجتماعی استاندار به نیابت از ستاد استانی مبارزه با کرونا که اجتماعات را در کل استان ممنوع اعلام کرده است و اجرای این برنامه تلویزیونی قطعا با ابلاغیه مذکور تضاد دارد.

,

بی شک مشکل امروز استان همدان، مسافرت های تعطیلات نیمه خرداد بوده است و الان حجم بالایی مسافر از همدان و سایر استانها به علیصدر سفر خواهند کرد، اصولاً ضمانتی برای عدم تکرار این وضع وجود دارد؟

,

نکته آخر اینکه بر اساس اطلاعات کسب شده، برنامه های مشابهی در گنج‌نامه و… در دست اقدام و اجرا است که تناقض و تضاد در دستورالعمل و اجرا بی اعتمادی مردم را به ساختارهای دولتی تصمیم گیر در پی دارد.

,

پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان به عنوان رسانه مردمی و انقلابی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه