اخبار داغ

نامه رییس سازمان لیگ کشتی به 16 باشگاه لیگ برتری

تمدید مهلت ثبت قرارداد کشتی گیران و مربیان/ باشگاهها باید مبلغ ورودی را پرداخت کنند

تمدید مهلت ثبت قرارداد کشتی گیران و مربیان/ باشگاهها باید مبلغ ورودی را پرداخت کنند
رییس سازمان لیگ کشتی در نامه ای به 16 باشگاه حاضر در لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام(ره) برخی موارد را یادآوری و برخی تغییرات را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس سازمان لیگ کشتی به باشگاههای حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) مواردی را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس سازمان لیگ کشتی در این نامه به واریز مبلغ 350 میلیون ریال به عنوان مبلغ ورودی تیم های حاضر در لیگ برتر و اعطای یک چک ضمانت 3 میلیارد ریالی بابت ضمانت در وجه فدراسیون کشتی تاکید کرده است.

,

ارسال آرم و لوگوی رسمی باشگاهها، معرفی نماینده تام الاختیار باشگاهها جهت امضای طرف اول قراردادها، اعلام محل دقیق برگزاری مسابقات در شهر میزبان، معرفی حداقل 10 و حداکثر 25 کشتی گیر و اعضای کادرفنی جهت عقد قرارداد از دیگر مواردی است که در این نامه به آن ها اشاره شده است.

,

از جمله مدارکی هم که کشتی گیران باید هنگام عقد قرارداد همراه خود داشته باشند، به رضایت نامه هیات کشتی استان مربوطه در صورتی که کشتی گیر در تیم باشگاهی غیر از استان خود باشد، تاکید شده است.

,

در بخش پایانی این نامه رییس سازمان لیگ کشتی از تمدید مهلت ثبت قرارداد کشتی گیران و کادرفنی تیم ها تا پایان وقت اداری روز 5 مردادماه خبر داده است.

,

انتهای پیام

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه