اخبار داغ

در گفتگویی تأکید شد؛

مجلس خبرگان رهبری؛ مظهر بیعت عمومی ملت با اصل نظام است

مجلس خبرگان رهبری؛ مظهر بیعت عمومی ملت با اصل نظام است
امان الله علیمرادی گفت: مجلس خبرگان رهبری مظهر و جلوه بیعت عمومی ملت، با اصل و بنیاد نظام جمهوری اسلامی است و مسئولیت این مجلس، عظیم‌ است، زیرا مسئولیت رهبری منتخب این مجلس عظیم الشان را به عهده دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سالروز گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری گفت: از نعم بزرگ خداوند عزیز و حکیم به این ملت مؤمن و شجاع و فهیم، توفیق تشکیل مجلس خبرگان رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری مظهر و جلوه بیعت عمومی ملت، با اصل و بنیاد نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: مسئولیت این مجلس، عظیم‌ است، زیرا مسئولیت رهبری منتخب این مجلس عظیم الشان را به عهده دارد.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئولیت خطیر رهبری، عبارت است‌ از حراست دقیق و همه‌ جانبه از هویت اسلامی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی و هدایت تمامی دستگاه‌ها به سمت هدف‌های والا و عالیقدر اسلام است.

,

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه  انجام این مسئولیت سنگین با وجود صلاحیت‌هائی در رهبری ممکن می شود، عنوان کرد: تشخیص وجود و بقای این صلاحیت‌ها در رهبری برعهده‌ مجلس خبرگان است.

,

وی ابراز کرد: خداوند به نمایندگان این مجلس در انجام این امر مبارک و یاری و مدد رهبر معظم انقلاب و ادامه راه امام راحل بزرگوار توفیق کرامت کند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: از افتخارات مجلس خبرگان رهبری، تعیین حضرت امام سید علی خامنه ای «دام ظله العالی» به عنوان جانشین امام راحل رضوان الله تعالی علیه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه