اخبار داغ

مهدی: ارکان قضایی درمورد دیدارهای معوقه لیگ نظر می‌دهند/ جام حذفی را برگزار می‌کنیم

مهدی: ارکان قضایی درمورد دیدارهای معوقه لیگ نظر می‌دهند/ جام حذفی را برگزار می‌کنیم
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس لغو نشده و این مسابقه مطابق برنامه قبلی سر موعد برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ طی گفتگویی تلویزیونی درباره تعیین تکلیف دیدار استقلال و پارس جنوبی جم و دیدارهای معوقه فولاد گفت: سازمان لیگ به عنوان برگزار کننده مسابقات، گزارشات و مستندات خود را تقدیم کمیته انضباطی کرده است و این کمیته به همراه ارکان قضایی فدراسیون در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری این مسابقات تصمیم گیری خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی ادامه داد: دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس لغو نشده و این مسابقه مطابق برنامه قبلی سر موعد برگزار خواهد شد. در خصوص بازی‌هایی که به تعویق افتاده‌اند، ارکان قضایی و کمیته انضباطی اعلام نظر خواهند کرد و سپس سازمان لیگ با توجه به رای صادره، تصمیم گیری می‌کند که با توجه به فشرده بودن هفته‌های پایانی، امیدواریم کمیته انضباطی در این خصوص زودتر تصمیم گیری کند. 

,

وی همچنین افزود: چنانچه کمیته انضباطی رای به تجدید این دیدارها بدهد، از آنجایی که طبق قانون باید 2 هفته ی پایانی لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شود، باید تا قبل از آغاز هفته بیست و نهم، تمامی دیدارهای معوقه برگزار شود تا دو هفته پایانی با شرایط مساوی برگزار شود.

,

مهدی درخصوص برگزاری جام حذفی گفت: قاعدتا و حتما پایبند به انجام جام حذفی هستیم. برنامه ریزی لازم صورت گرفته ولی به دلیل بازیهای معوقه استقلال و فولاد برنامه ی بازیها جابجا خواهد شد و در صورتی که کمیته انضباطی حکم به برگزاری مجدد دیدارهای استقلال و فولاد مقابل حریفانشان بدهد، برنامه جدید جام حذفی اعلام خواهد شد. 

,

 

,

انتهای پیام

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه