اخبار داغ

با توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای؛

160 طرح عمرانی شهرستان بروجن ردیف اعتباری گرفتند

160 طرح عمرانی شهرستان بروجن ردیف اعتباری گرفتند
فرماندار شهرستان بروجن گفت: با اختصاص افزون بر 270 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، زمینه تکمیل و بهره‌بردای 160 طرح عمرانی در شهرستان بروجن فراهم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ امسال و از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای 270 میلیارد و 171 میلیون ریال به طرح‌های عمرانی اختصاص یافته است.

مسعود ملکی افزود: 160 طرح عمرانی نیمه تمام در 27 فصل اجرایی پیش‌بینی شده که براساس اولویت فصل‌های صنعت و معدن، کشاورزی و منابع طبیعی، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری و آموزش و پرورش بیشترین سهم اعتبارات را به خود اختصاص دادند.
 
وی با بیان اینکه اعتبار مذکور مازاد بر اعتبار تخصیص یافته به طرح‌های زیرساختی می‌باشد، اظهار داشت: در یک سال گذشته نیز برای تکمیل طرح‌های جاده‌ای، راه آهن، احداث سدها و... 3 هزار و 570 میلیارد ریال اعتبار ملی هزینه شده است.

ملکی تأکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن موظفند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جذب اعتبارات، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کنند.
 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه