اخبار داغ

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد:

برخی مدیران به شکل زننده ای شومحور شده اند/نقش رسانه در امیدآفرینی

برخی مدیران به شکل زننده ای شومحور شده اند/نقش رسانه در امیدآفرینی
علی صالحی گفت: رسانه‌ها رسمیت خود را از مخاطبان می‌گیرند و مسئولان هم باید پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش یزدرسا، علی صالحی مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اشاره به ظرفیت های رسانه ای و احیای فرهنگ های ناب اسلامی گفت: متاسفانه بسیاری از فرهنگ های گذشته و گذشتگان ما از بین ما رخت بربسته که نمونه آن را در باب شهدا و خاطره های آنها مبنی بر دوری از پست ها مشاهده می کنیم اما این فرهنگ از بین رفته و لحظه به لحظه رنگ می بازد و این نیز مربوط به جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

* برخی مدیران به شکل زننده ای شومحور شده اند

, * برخی مدیران به شکل زننده ای شومحور شده اند, * برخی مدیران به شکل زننده ای شومحور شده اند,

صالحی تصریح کرد: برخی مدیران به شکل زننده ای شومحور شده اند و صرفا برای جلوی دوربین خود را رسانه ای می‌کنند و عملکردی از آنها مشاهده نمی شود!

,

 

,

وی با بیان اینکه نمی توان منکر مشکلات جامعه شد عنوان کردک اینکه در فضای مجازی و در رسانه‌ها فقط مشکلات بیان شود و هیچ گونه نقطه مثبتی در فعالیت‌ها دیده نشود دور از انصاف است و چه خوب است رسانه ها با تغییر زاویه دید خود به خبرهای خوب و مثبت هم بپردازند.

,

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه با وجود مشکلاتی که در روند فعالیت برخی از نهادها و ادارات در دولت تدبیر و امید وجود دارد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های موثری نیز در این دولت انجام شده و شایسته است برای امیدآفرینی در جامعه نسبت به انعکاس این فعالیت‌ها نیز اقدام شود.

,

* رسانه‌ها رسمیت خود را از مخاطبان می‌گیرند

, * رسانه‌ها رسمیت خود را از مخاطبان می‌گیرند, * رسانه‌ها رسمیت خود را از مخاطبان می‌گیرند,

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: استاندار یزد رسانه‌ها از ورود به هیچ جلسه ای منع نکرده و بارها تاکید داشته که در همه جلسات بویژه از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دعوت شود اما گاهی دبیران جلسه درخواست می‌کنند که رسانه‌ها دعوت نشوند چون مباحثی در جلسات مطرحی می‌شود که نباید رسانه ای شود.

,

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها رسمیت خود را از مخاطبان می‌گیرند خاطرنشان کرد:: مسئولان هم باید پاسخگو باشند، همواره تلاش خود را در این مسیر داشتیم و در روزهای چهارشنبه هر هفته دیدار خصوصی اصحاب رسانه با استاندار یزد انجام می‌شود و استاندار در ارتباط با رسانه‌ها هیچ گونه منعی ندارد.

,

*برخی رسانه ها باید بپذیرند دیگر ابزار و قدرت رسانه در دست آنها نیست

, *برخی رسانه ها باید بپذیرند دیگر ابزار و قدرت رسانه در دست آنها نیست, *برخی رسانه ها باید بپذیرند دیگر ابزار و قدرت رسانه در دست آنها نیست,

صالحی افزود: امروز متاسفانه برخی در حوزه رسانه که در گذشته جایگاه داشتند بایستی بپذیرند که ابزار و قدرت رسانه در دست آنها نیست و افرادی دیگر در این حوزه ها نقش دارند.

,

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به عملکرد نامطلوب برخی از روابط عمومی ادارات اظهار داشت: بیشترین جلسه هیئت رئیسه روابط عمومی‌ها را در این دوره داشته‌ایم و مدیران روابط عمومی فعالیت خوبی دارند و عمدتا در ادارات یک مسوول روابط عمومی چندین سمت را همزمان اداره می‌کند و تغییر یک مدیر روابط عمومی ساده نیست و مستلزم پیگیری و طی روند زیادی است و نیازمند استعلام از چندین رسته و همچینن واحد اداری است و با کمبود شدید نیرو در ادارات در این زمینه مواجه هستیم.

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد خواستار همکاری و همراهی بیشتر رسانه‌ها با روابط عمومی ها در زمینه اطلاع رسانی شد و افزود:خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند و بخش زیادی از تولیدات فضای مجازی و مطبوعات از طریق این رسانه‌ها تغذیه می‌شود  و رویکرد ارتباط با رسانه‌ها باید تغییر کند و نحوه اطلاع رسانی و جایگاه هر کسی باید مشخص شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه