اخبار داغ

نمایند مردم تهران در مجلس در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

مطالبه رهبر انقلاب از نمایندگان برای شناسایی علت زنجیره تورم و گرانی‌ها

مطالبه رهبر انقلاب از نمایندگان برای شناسایی علت زنجیره تورم و گرانی‌ها
نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان تاکید کردند علت زنجیره تورم و گرانی را شناسایی کرده و آنها را حل کنند، گفت: مجلس برای اصلاح ساختار بودجه ریزی برنامه دارد و یکی از اولویت‌های اصلی است.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته نمایندگان مجلس یازدهم در ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند. در این ارتباط محمدباقر قالیباف رئیس مجلس از برنامه‌های نمایندگان بخصوص در حوزه اقتصادی سخن گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رهبر انقلاب در این ارتباط تصویری عنوان کردند مشکلات فراوانی در کشور از لحاظ اقتصادی هست ولی توان غلبه‌ی بر مشکل وجود دارد. 

,

ایشان عمده‌ترین مشکلات اقتصادی کشور را تورّم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی‌های بی‌منطق، مشکلات بنگاه‌های تولیدی، وجود تحریم‌های خارجی دانستند، گفتند نتیجه‌ی اینها هم سختی معیشتِ طبقاتِ پایین و متوسّط است.

,

روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد وضعیت اقتصاد ایران و توصیه‌های رهبر انقلاب، اظهار کرد: رهبر انقلاب ضمن تایید کارنامه یک ماه مجلس یازدهم، فرمودند این مجلس یکی از قوی‌ترین و انقلابی ترین مجالس بعد از انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مقام معظم رهبری عنوان کردند مشکلات اقتصادی به دلیل کم توجهی خودمان بوده و در دوره های مختلف به تولید توجهی نشده که امروز دچار مشکلات اقتصادی شده‌ایم؛

,

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: رهبری به خود اتکایی و اعتماد به نفس ملی تاکید کردند و گفتند کشور ظرفیت‌ها و بنیه خوبی برای حل مشکلات و درمان بیماری‌های اقتصادی دارد و از این جهت برای حل مسئله امید وجود دارد.

,

ایزد خواه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر حمایت از تولید، گفت: مسئله کلیدی کشور تولید، اشتغال و تورم است و رهبری خطاب به نمایندگان تاکید کردند علت زنجیره تورم و گرانی شناسایی کرده و آن را حل کنید که از جمله آن وابستگی اقتصاد به نفت و مدیریت نظام پولی و مالی کشور است که باید حل شود.

,

وی در مورد اصلاح ساختار بودجه توضیح داد: مجلس برای اصلاح ساختار بودجه ریزی برنامه دارد و روی آن کار می‌شود البته آقای قالیباف رئیس مجلس آن را در صدر جهت گیری‌های مجلس اعلام کرد که اصلاح ساختار بودجه ، اصلاح ساختار شرکت‌های دولتی و مولد سازی دارایی‌های دولت از برنامه‌های اصلی و اولویت مجلس است که در دستور کار داریم.

,

این نماینده مجلس گفت: رهبر انقلاب اسلامی به مسائل اجتماعی مانند جمعیت و فرزند آوری هم اشاره کردند؛ همچنین بر تقویت مرکز پژوهش‌های مجلس و هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان را تاکید داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/ن

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه