اخبار داغ

با رأی پنج عضو شورای شهر؛

"سعید اکبریان" شهردار تربت حیدریه شد

"سعید اکبریان" شهردار تربت حیدریه شد
در جلسه علنی شب گذشته شورای شهر تربت حیدریه پس از انتخاب گزینه‌های نهایی، سعید اکبریان با رای ۵ عضو شورا بعنوان چهلمین شهردار تربت حیدریه انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سیدمهدی وقفی، رئیس شورای اسلامی تربت حیدریه در این جلسه که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال آخر شورای اسلامی شهر هستیم و از طرفی مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور طی دو سال اخیر معضلات زیادی را به مدیریت شهری وارد کرده و از سویی دیگر شیوع ویروس کرونا این مشکلات را دوچندان کرده است، انتخاب شهردار کار حساس و دشواری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: شهردار علاوه بر اینکه باید متخصص و کارشناس باشد باید شهر و شهروندان را بشناسد و بتواند با مردم و صاحب نظران ارتباط برقرار کند.
 
وقفی از کسانی که به عنوان کاندیدای تصدی شهرداری تربت حیدریه در جلسات فوق‌العاده ای که طی روزهای گذشته در شورای شهر برگزار شد، حضور یافتند و به ارائه رزومه و برنامه‌های کاری خود پرداختند، گفت: در انتخاب شهردار باید دستورالعمل های ابلاغی وزارت کشور را مد نظر قرار می‌دادیم لذا از جمع ده نفر کاندیدای تصدی مدیریت شهری شهر تربت حیدریه یک نفر انصراف داد و در ادامه ابتدا هر یک از اعضا سه نفر را به عنوان نامزد مورد نظر خود انتخاب کردند که از جمع ۹ نفر، آقایان سعید اکبریان،  مهدی علیان و حیدری بکاولی بعنوان گزینه‌ نهایی انتخاب شدند.

,
,
,

رئیس شورای شهر تربت حیدریه بیان کرد:  از بین سه گزینه نهایی آقای سعید اکبریان با پنج رای موافق بعنوان شهردار تربت حیدریه انتخاب شد.

,

سعید اکبریان، کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی است که سابقه فعالیت در شهرداری منطقه ۱۲ مشهد، قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد، شهردار بازار تهران، معاون سازمان عمران و بهسازی استان فارس و مدیریت بافت فرسوده مشهد را در کارنامه او قرار دارد.

,

 وی در حال حاضر  مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی است.

,

محمد صادق مجتهدی شهردار سابق تربت حیدریه پس از ۳۳ ماه خدمت در این پست در ۸ تیرماه جاری توسط پنج عضو شورا استیضاح و برکنار شد.

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه