اخبار داغ

دفع حمله پهپادهای تروریست‌ها به پایگاه حمیمیم روسیه در سوریه

دفع حمله پهپادهای تروریست‌ها به پایگاه حمیمیم روسیه در سوریه
مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه از دفع حمله دو هواپیمای بدون سرنشین تروریست‌ها توسط سامانه‌های پدافند هوایی روسیه، مستقر در پایگاه هوایی حمیمیم در خاک سوریه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دریادار "الکساندر شربیتسکی" رئیس مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه اعلام کرد که روز گذشته (یکشنبه) سیستم‌های پدافند هوایی روسیه حمله گروه‌های مسلح تروریستی با استفاده از دو هواپیمای بدون سرنشین به پایگاه هوایی حمیمیم را دفع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به گفته این مقام نظامی روس، این حملات تلفاتی نداشته و آسیبی به تاسیسات نیروهای روسی ببار نیاور و این پایگاه به طور عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
,
 
,
رئیس مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه توضیح داد که این حمله از جهت شمال شرقی انجام شده بود و سامانه‌های پدافند هوایی روسیه موفق شدند دو هواپیمای بدون سرنشین متعلق به تروریست‌ها را در فاصله 5 کیلومتری از پایگاه هوایی حمیمیم منهدم کنند.
,
 
,
شربیتسکی با یادآوری اینکه مطابق توافقات صورت گرفته بین طرف روسی و ترکیه‌ای، از اوایل ماه مارس 2020، آتش بس در منطقه کاهش تنش ادلب برقرار شده است، بار دیگر از فرماندهان گروه‌های مسلح غیرقانونی در این منطقه خواست تا از اقدامات تحریک آمیز دست برداشته و برای حل و فصل مسالمت آمیز اوضاع در مناطق تحت کنترل آنها، تلاش کنند.
,
 
,
گروه‌های تروریستی مستقر در منطقه ادلب مرتباً سعی می کنند به پایگاه‌های نظامی روسیه در خاک سوریه حمله کنند که این حملات تاکنون توسط پدافند هوایی این کشور دفع شده‌اند.
,
 
,
 مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه روز شنبه نیز از دفع حملات دو گروه تروریستی به مواضع نیروهای دولتی سوریه در منطقه ادلب خبر داده بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه