اخبار داغ

هشدار بهداشت محیط اصفهان به واحد های صنفی؛

میرجهانیان: بازرسی ها تشدید می شود

میرجهانیان: بازرسی ها تشدید می شود
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان گفت: اگر از امروز کارشناسان بهداشت محیط و دیگر بازرسان سلامت، به واحدهای صنفی و ارائه خدمات مراجعه و تخلف برای آن ها ثابت شود، بر اساس نص صریح استاندار و دادستان اصفهان، تهدید بر علیه بهداشت عمومی قلمداد و واحد صنفی پلمپ می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی میرجهانیان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: فاصله گذاری پویا بر اساس مصوبات ستاد کرونا ملی و استان و ابلاغ های وزارت بهداشت، در سطح مراکز عمومی استان اصفهان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: با توجه اوج شیوع بیماری کرونا که با افزایش بستری شدگان روبه رو هستیم و متاسفانه برخی از شهرهای استان در وضعیت هشدار هستند، بیشترین مورد انتقال این بیماری از اجتماعات در مراکز عمومی است.
,
 
,
وی افزود: اجتماعاتی که فاصله ایمن و مسائل بهداشتی رعایت نشود، امکان انتقال بیماری را به شدت بالا می برد؛ اکنون در حال حاضر 40 درصد از افرادی که مبتلا به کرونا هستند متاسفانه خود اطلاعی از آن ندارد.
,
 
,
میرجهانیان بیان کرد: اجبار شدن ماسک در مکان های عمومی و رعایت فاصله گذاری خواسته شده از مردم به خصوص در محیط های عمومی و اماکن سر بسته به همین علت است.
,
 
,
وی اضافه کرد: ستاد کرونا اصفهان به مراکز بهداشت، تعزیرات، بازرسی اصناف، پلیس اماکن، بسیج ادارت و شهرداری ها  و دیگر دستگاه های بازرسی ابلاغ کرده تا نظارت و کنترل بیشتر بر اجرای طرح فاصله گذاری انجام شود.
,
 
,
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان با توضیح اینکه در برخی از اماکن این فاصله گذاری ها انجام نمی شود، خاطر نشان کرد: تالار پذیرایی، ورزشگاه، دفتر پیشخوان، واحدهای چایخانه عرضه قلیان، فروشگاه های زنجیره ای و عرضه مواد غذایی، پمپ بنزنی در سطح استان اصفهان که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند، پلمپ شدند.
,
 
,
میرجهانیان ادامه داد: برخوردها با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری ها با توجه به خیز دوم بیماری کرونا که از ابتدای تیر ماه شاهد آن هستیم،  جدی تر و قاطع تر شده است.
,
 
,
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان در پایان با هشدار به واحد های صنفی، تأکید کرد: اگر از امروز کارشناسان بهداشت محیط و دیگر بازرسان سلامت، به واحدهای صنفی و ارائه خدمات به مردم مراجعه کنند و تخلف برای آن ها ثابت شود، بر اساس نص صریح استاندار و دادستان اصفهان، تهدید علیه بهداشت عمومی قلمداد، واحد صنفی پلمپ و متخلف به مراجع قضایی معرفی می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه