اخبار داغ

پس از اعتراض نانوایی‌های استان انجام شد؛

افزایش 15 درصدی قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش 15 درصدی قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد
کارشناس صنعت معدن و تجارت استان استان در خصوص افزایش قیمت نان در استان گفت: پس از سه سال که قیمت نان ثابت بود افزایش قیمتبالغ بر 5 تا 15درصدی پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس قیمت نان در کهگیلویه وبویراحمد چند روزی است که افزایش پیدا کرده و بر اساس گفته شهروندان مشاهده می شود کیفیت نان تغیر چندانی نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
گشتاسبی کارشناس صنعت معدن و تجارت استان استان در خصوص افزایش قیمت نان در استان گفت: پس از سه سال که قیمت نان ثابت بود افزایش قیمت 5الی 15درصدی پیدا کرد. 
,
 
,
وی با بیان اینکه این افزایش قیمت منوط به رعایت کیفیت و وزن خمیر است اذعان داشت : اکیپ های بازرسی به صورت گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی و بهداشت در حال رصد و پایش بازار هستند و هرگونه تخلفی در خصوص عدم رعایت کیفیت، وزن چانه، عدم رعایت نکات بهداشتی مشاهده شود اعمال قانون و جریمه خواهند شد و در صورت پافشاری پلمپ و سهمیه آرد آنها قطع خواهند شد.
,
 
,
کارشناس اداره صمت استان گفت: واحد آرد و نان اداره صنعت و معدن تجارت استان در طول سال فعال بوده و صرفا موارد مربوط به خبازی ها را بررسی خواهد کرد و دائماً در طول روز درحال بررسی و پیگیری معضلات نانوایی ها هستند.
,
 
,
وی افزود: سامانه 124 فعال بوده و شهروندان می توانند تخلفات صنفی را گزارش دهند و از 7 صبح تا20شب منتظر دریافت شکایات شهروندان هستند و مردم مطمئن باشند گزارشات آنها ثبت و بررسی خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه