اخبار داغ

رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

زیان 900 میلیاردی کرونا به شهرداری مشهد/ تلفات در مشهد افزایش داشته است

زیان 900 میلیاردی کرونا به شهرداری مشهد/ تلفات در مشهد افزایش داشته است
حیدری با بیان اینکه شرایط کرونا در مشهد ویژه است گفت: حدود 900 میلیارد تومان طی این سه ماهه ضرر و هزینه ها و کاهش درآمدها به شهرداری مشهد بر اثر کرونا تحمیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نود و هشتمین جلسه شورای شهر مشهد صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر، مروی، رئیس سازمان بهزیستی مشهد، ایمانی راد مدیر عامل جامعه معلولان استان و اصحاب رسانه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در این نشست به مناسبت روز بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی با مجموعه ای از تکالیف و با توجه به حجم آسیب های اجتماعی و حوزه معلولان مسئولیت سنگینی دارد.

,

وی افزود: رسالت این نقش به تنهایی امکان پذیر نیست و نقش خیران و نیکوکاران برجسته است و در مشهد به برکت امام رضا(ع) مجموعه های پویا و با اعتبار در این حوزه وجود دارد.

,

رئیس شورای شهر مشهد اظهار کرد: شورا در موضع معتادان متجاهر و حمل و نقل معلولان و سرویس دانش‌آموزان استثنایی همکاری داشته است و تداوم خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه میزان پوشش و خدمات تامین اجتماعی در شرایط بحران به جامعه مصونیت ساز است افزود: در حوزه بیمه بیکاری و تامین نیازهای اولیه کارگران بیکار شده مسئولیت های مهمی بر عهده دارد.

,

حیدری تصریح کرد: شرایط کرونا در مشهد شرایط ویژه ای پیدا کرده است و آمار، افزایش مبتلایان، بستری و فوتی ها را نشان می دهد.

,

وی ضمن اعلام آمادگی پیرامون ورود شورا به موضوع کرونا افزود: رویکرد کلان مقابله با این ویروس رویکرد محدودیت سازی نیست بلکه رویکرد فاصله گذاری اجتماعی است و باید به مسئولیت اجتماعی عمل کنیم تا این بحران سپری شود.

,

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات آتش سوزی در بیمارستان تهران در شورا تاکید جدی داریم که طی دو هفته امکان عمومی و بیمارستان ها بازرسی شود و استانداردها از سازمان اتش نشانی دریافت کنند البته استمرار و پیگیری ان مهم است و مجموعه هایی که همکاری کردند یا خیر بایستی به مردم معرفی شوند.

,

وی پیرامون آثار کرونا ادامه داد: ظرف هفته آینده لایحه ای برای مشاغلی که آثار کرونا دارند گذرانده می‌شود که تسهیلات لازم پیش بنی شود چراکه مدیریت شهری مسئولیت های سنگینی دارد و البته حدود 900 میلیارد تومان در این سه ماهه ضرر و هزینه ها و کاهش درآمدها به شهرداری تحمیل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه