اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه مطرح کرد؛

سرمایه‌گذاری دشمن در تخریب اخلاق و معنویت در جامعه/ 130 برنامه هفته عفاف و حجاب در سوادکوه برگزار می‌شود

سرمایه‌گذاری دشمن در تخریب اخلاق و معنویت در جامعه/ 130 برنامه هفته عفاف و حجاب در سوادکوه برگزار می‌شود
گفت: سرمایه‌گذاری دشمن در تخریب اخلاق و معنویت یکی از محورهای مورد تخریب دشمنان انقلاب و اسلام است که باید برای تقابل آن راهکارهایی اندیشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدموسی حسین‌نژاد به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: امروز در حیات چهل‌ویک سالگی انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران اسلامی به افکار عمومی دنیا نشان داد که بدون اتکا به قدرت‌های به‌ اصطلاح شرق و غرب می‌شود سرپا ایستاد و علاوه بر ایستادگی در برابر راهبردهای خصمانه جبهه استکبار می‌توان با همبستگی و هم‌افزایی قله‌های ترقی در حوزه‌های علمی و فناوری را فتح کرد و طعنه به دانشمندان غربی زد.
 
وی با بر شمردن شکست‌های جبهه غرب در عرصه‌های گوناگون خاطرنشان کرد:دشمن ما در تنگنا اساسی گرفتار شد، از یک طرف دشمن حاضر به پذیرش قدرت و سیطره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و اثرگذاری تعیین کننده بر تعاملات جهانی نیست و از سوی دیگر از تمامی ابزارها و امکانات طی این چهل‌ویک سال به امید انزوای انقلاب استفاده کرد اما هر روز سرخورده‌تر از قبل می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به عجز و ناتوانی دشمن در صحنه‌های تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و تهدید نرم اشاره و تصریح کرد:دشمن قسم خورده مدعی است طی چند سال گذشته هیچ کشوری به اندازه ایران مورد تهدیدات همه‌جانبه قرار نگرفته در حالی که امروز اما ناامید از موفقیت است.
 
این مسئول نقش و کارکرد انقلاب اسلامی را بی‌بدیل عنوان و به ارکان انقلاب اشاره و اظهار کرد:انقلاب اسلامی دارای سه رکن اساسی است؛ دین اسلام، رهبری ولی‌فقیه و نیز مردم مومن و متدین به عنوان زیرساخت و اساس انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند.
 
حسین‌نژاد به سرمایه‌گذاری دشمن در تقابل با انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری دشمن در تخریب اخلاق و معنویت یکی از محورهای مورد تخریب دشمنان انقلاب و اسلام است که باید برای تقابل آن راهکارهایی اندیشیده شود، دشمن همواره برای سست کردن این اعتقادات و ارزش‌های ملت‌، از مسیر اخلاق ورود می‌کند و به تخریب اخلاق و سست کردن بنیان‌های ارزشی می‌پردازد، یکی از آن بنیان‌های برجسته، بنیان عفاف و حجاب است.
 
وی به پدیده بدحجابی اشاره و تصریح کرد:باید به بدحجابی به عنوان محصول اتاق فکر دشمن و یک معضل اجتماعی نگاه کرد که می‌تواند سلامت و امنیت روانی جامعه را تهدید کرده و آن را به خطر بیندازد، حجاب برای ما امری مهم و اعتقادی بوده و به عنوان یک اصل اعتقادی در کشور نهادینه شده که ریشه در آیات و روایات دارد، بنابراین هر کس که حجاب را رعایت نکند، به باورها و اعتقادات مردم اهانت کرده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه افزود:در قانون حجاب به عنوان حقی از حقوق اجتماعی لحاظ شد، کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، در اصل به حقوق اجتماعی بخش عظیمی از جامعه که به این اصل احترام گذاشته‌اند، اهانت کردند.
 
 این مسئول با بیان اینکه امروز پای سخنان هر فرد دغدغه‌مند و باغیرتی که می‌نشینی، از کم‌توجهی مسئولان به امر حجاب و عفاف در جامعه گله‌مند است، گفت: مردم خواستار اجرا شدن هر چه سریع‌تر طرح جامع عفاف و حجاب در جامعه هستند و اینک این مسئولان هستند و این عرصه خطیر جهاد فرهنگی در مبارزه با بدحجابی در جامعه.
 
حسین‌نژاد در پایان به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و وضعیت قرمز سواکوه  به دلیل افزایش شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره و خاطر نشان کرد: بیش از ۱۳۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان و رده‌های مقاومت سوادکوه با رعایت مقرارت بهداشتی برگزار می‌شود  و اجرای برخی از برنامه‌ها نیز با تشخیص ستاد قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان سوادکوه بصورت مجازی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه