اخبار داغ

معاون قضایی دادستان کل کشور:

وکلا کارخانه‌های بدهکار به بانک را حمایت کنند

وکلا کارخانه‌های بدهکار به بانک را حمایت کنند
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: متاسفانه برخی از کارخانه های فعال به دلیل بدهکاری به تملک بانک ها در آمده اند که لازم است وکلا دراین موضوع ورود پیدا کرده و بتوانند به حمایت تولید پردازند.
[

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید عمرانی، در مراسم افتتاحیه مرکز معاضدت و مشاوره حقوق‌دانان جهادی که صبح امروز در این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: امروزه بسیج یک نیروی تلاشگر در تمام عرصه‌های کشور است و به طور قطع توانسته اقدامات بزرگی را در حل مشکلات انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون قضایی دادستان کل کشور تلاش دستگاه قضا برای احقاق مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز مردم نسبت به عملکرد دستگاه قضا دیدگاه مثبتی دارند و این را می توان برگرفته از تلاش همکاران ما در این دستگاه دانست.

,

وی سردار سلیمانی را انسانی صاحب نفس و اخلاق مدار توصیف کرد و گفت: اگر مشکلاتی در خارج از کشور برای ما ایجاد می شد آن شهید عرصه امنیت، با اخلاق خود آن را حل می کرد.

,

عمرانی با تأکید بر اینکه وکلا باید در عرصه محقق کردن شعار سال گام بردارند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از کارخانه های فعال به دلیل بدهکاری به تملک بانک ها در آمده اند که لازم است وکلا دراین موضوع ورود پیدا کرده و بتوانند به حمایت تولید و حمایت از تولیدکنندگان بپردازند.

,

در ادامه مهدی بهرامیان، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان در حاشیه افتتاح مرکز معاضدت و مشاوره بسیج حقوق‌دانان  در گفت وگو با دانا اظهار کرد: یکی از چالش های پیش روی قوه قضاییه حجم بالای پرونده های وارده به این دستگاه است و کاهش این حجم به طور قطع موجب رضایتمندی مردم شود.

,

وی افزود: 50 هزار حقوقدان کشور در بسیج حقوقدانان عضویت دارند و از سال گذشته 5 هزار از این حقوقدان را به صورت شبکه ای خدمت رسان به کارگیری کردیم.

,

بهرامیان ادامه داد: مرکز معاضدت و مشاوره حقوق‌دانان جهادی با شبکه سازی می تواند مرجعی برای بیان احقاق حق مردم در دستگاه قضا باشد و در همین راستا وکلا به مردم به گونه رایگان خدمات رسانی ارائه می کنند.

,

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان بیان کرد: گسترش صلح و سازش نیز یکی از محورهای بسیج حقوقدانان بود که در این مرکز تحت پیگیری قرار می گیرد و قرار است سامانه ای برای دسترسی عموم طراحی شود تا تمامی فعالیتهای این مرکز در آن پوشش و نمایش داده شود.

,

گفتنی است، مرکز معاضدت و مشاوره بسیج حقوق‌دانان با حضور سردار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور و جمعی از وکلا صبح امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

,

انتهای پیام/ا

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه