اخبار داغ

رئیس گشت های سیار تعزیرات کرمانشاه خبر داد:

تشدید نظارت بر قلیان‌سراها، رستوران‌ها و تالارهای کرمانشاه

تشدید نظارت بر قلیان‌سراها، رستوران‌ها و تالارهای کرمانشاه
گودرز فهیمی از تشدید نظارت بر قلیان‌سراها، رستوران‌ها و تالارهای کرمانشاه در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   گودرز فهیمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: در آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کرمانشاه با توجه به شیوع ویروس کرونا تشدید نظارت بر قلیان سراها، رستوران‌ها، باشگاه های ورزشی و تالارهای پذیرایی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: بر همین اساس از روز گذشته بازرسی از این مراکز به ویژه قلیان سراها آغاز شده است.

 رئیس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: باشگاه های ورزشی بر اساس مجوز اخذ شده تنها مجاز به فعالیت در رشته‌های انفرادی آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و فعالیت در رشته های گروهی همچنان ممنوع است.

فهیمی گفت: همچنین رستوران ها باید با ۵۰ درصد ظرفیت کار کنند و سفارشات به صورت بیرون بر باشد با این حال شاهد برگزاری مراسم عزا و عروسی در رستوران ها هستیم.

وی عنوان کرد: به طور جدی با واحدهای متخلف که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند برخورد و نسبت به پلمب آنها اقدام خواهد شد. ر

رئیس گشتهای سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم هرگونه موارد تخلف را از طریق سامانه های تلفنی 135 یا 134 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه