اخبار داغ

«میانبر»از شبکه پنج به آی فیلم رفت

«میانبر»از شبکه پنج به آی فیلم رفت
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «میانبر» گفت: قرار است تا 72 قسمت کامل این سریال بعد از پایان ماه صفر از شبکه آی فیلم پخش شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد صالحیان» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی گفت: مدتی است که قسمت های پایانی را به شبکه تحویل دادیم اما خبری مبنی بر اعلام زمان پخش به ما اعلام نکردند و حتی بازپخش سریال ساخت ایران را پخش کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «محمد صالحیان» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی گفت: مدتی است که قسمت های پایانی را به شبکه تحویل دادیم اما خبری مبنی بر اعلام زمان پخش به ما اعلام نکردند و حتی بازپخش سریال ساخت ایران را پخش کردند.,

وی ادامه داد: قرار است تا ۷۲ قسمت کامل این سریال بعد از پایان ماه صفر از شبکه آی فیلم پخش شود.

,

غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، کمند امیر سلیمانی ، شهین تسلیمی، سیاوش چراغی پور، آرش نوذری، مهران رجبى، اشکان اشتیاق، امیر نوری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق ، وحید اسمى خانى، وحید چنانی، مرتضی علی آبادی ، حنانه احدی، ترگل جعفری، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان از بازیگران این سریال هستند که تعدادی از آنها در ژانر کمدی کارهای شاخصی را تا به حال در تلویزیون بازی کرده‌اند. همچنین تمامی بازیگران مرد این سریال هر از گاهی با هماهنگی قبلی دور هم جمع شده و به بررسی مشکلاتی که در ساختمان رخ می‌دهند می‌پردازند.

,

«میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما بروی آنتن رفت.

,

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا گروه نویسندگان «میان بر» هستند که کارگردانی آن به عهده یزدان فتوحی است.

,

 

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه