اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استان یزد خبر داد

ارائه 5 هزار خدمت دندانپزشکی رایگان در روستاهای یزد

ارائه 5 هزار خدمت دندانپزشکی رایگان در روستاهای یزد
زارع گفت: سال گذشته در بعضی از مناطق روستایی استان،5 هزار خدمات دندانپزشکی رایگان انجام و 149 چشم نابینا بینا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استان یزد روز گذشته در جلسه تجلیل از دهیاران شهرستان میبد با قدردانی از اقدامات بخشداران و دهیاران در توسعه و آبادانی مناطق روستایی گفت: بخشداران و دهیاران باید فراتر از وظایف استانی و ملی به دنبال کارهای جدیدی در خدمت به مردم مناطق روستایی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , یزد رسا؛,  مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استان یزد روز گذشته در جلسه تجلیل از دهیاران شهرستان میبد با قدردانی از اقدامات بخشداران و دهیاران در توسعه و آبادانی مناطق روستایی گفت: بخشداران و دهیاران باید فراتر از وظایف استانی و ملی به دنبال کارهای جدیدی در خدمت به مردم مناطق روستایی باشند.,

محمود زارع ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی و چشم‌پزشکی به روستائیان را ازجمله این کارها خواند و افزود: سال گذشته با این اقدام در بعضی از مناطق روستایی استان،5 هزار خدمات دندانپزشکی رایگان انجام و 149 چشم نابینا بینا شدند.

,

زارع اجرای استارتاپ های روستایی را در مناطق روستایی مهم خواند و گفت: در روستاهای استان، جوانان بااستعدادهایی هستند که در کسب‌وکارهای جدید و استارتاپ ها هم توفیقات خوبی دارند و باید این افراد شناسایی و از منظر دهیاری‌ها و هم دفتر امور روستایی حمایت شوند.

,

وی با اشاره به اشتغال در روستاها گفت: با توجه به سال جهش تولید قرار شد؛ اشتغال خرد روستایی را به دهیاری‌ها معرفی کنیم تا بتوانیم از اعتباراتی که مرتبط با اشتغال خرد است به روستائیان کمک کنیم.

,

مدیرکل دفتر امور روستایی اجرای کشت غالب در ندوشن را مطرح کرد و افزود: با توجه به استعداد سرزمینی مناطق بخش ندوشن کشت غالب می‌تواند مسیر خوبی را در اقتصاد برای روستائیان منطقه ندوشن پیدا کند.

,

زارع از تخصیص اعتبار اقتصادی برای دهیاری‌ها و شرک تعاونی خبر داد و گفت: هرکدام از دهیاران و دهیاری‌ها و شرکت تعاونی که مایل به سرمایه‌گذاری در حوزه مختلف هستند متناسب با طرحی که ارائه می‌کنند تا سقف 3 میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت از محل پست‌بانک دریافت کنند.

,

در این جلسه بخشداران مرکزی، بفروئیه و ندوشن و دهیاران مشکلات مناطق خود را در بخش‌های مختلف آب آشامیدنی، حریم و اشتغال، طرح کشت خوان‌های بیده و حسن‌آباد مطرح کردند و محمود زارع مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استان هم در این جلسه برای رفع این مشکلات قول پیگیری داد.

,

در پایان این جلسه از دهیاران برتر تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه