اخبار داغ

معاون بهزیستی لرستان:

۲۱۷ واحد مسکونی به مددجویان لرستانی واگذار شد

۲۱۷ واحد مسکونی به مددجویان لرستانی واگذار شد
وفایی گفت: همزمان با هفته بهزیستی 217 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا وفایی در گفت‌وگو در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از برنامه های بهزیستی در بخش مسکن مددجویان تحت پوشش است که در این راستا هر ساله تعدادی واحد ساخته و در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امسال همزمان با هفته بهزیستی ۲۱۷ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی واگذار شد که از این تعداد ۳۷ واحد منزل مسکونی به خانواده های دارای دو معلول و ۱۸۰ واحد به زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای یک معلول واگذار شد.

,

معاون مشارکت ها و اشتغال بهزیستی لرستان تصریح کرد: در راستای واگذاری این تعداد واحد مسکونی، دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده که ۱۴ واحد در دورود، ۱۷ واحد در پلدختر، ۳۳ واحد در الشتر، ۱۱ واحد در کوهدشت، ۲۹ واحد در الیگودرز، شش واحد در خرم آباد، ۲۶ واحد در چگنی، ۲۷ واحد در ازنا، ۱۳ واحد در نورآباد، ۱۰ واحد در بروجرد و ۳۱ واحد در رومشکان واگذار شده است.

,

وی با اشاره به مشارکت خیران برای ساخت منزل مددجویان گفت: خیرین برای ساخت منزل مددجویان دارای دو معلول مشارکت می کنند، همچنین بنیاد مستضعفان ۳۰ میلیون تومان، بهزیستی ۲۰ میلیون تومان و انجمن خیرین برای ساخت هر منزل ۱۰ میلیون تومان کمک می کنند.

,

وفایی عنوان کرد: سال گذشته بهزیستی لرستان ۴۳۵ واحد مسکونی را به مددجویان تحت پوشش واگذار کرد و امسال پیش بینی می شود حدود ۵۰۰ منزل به مددجویان تحویل داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه