اخبار داغ

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه:

۸۶ هزار مترمکعب آب در هر شبانه‌روز از سد «گاوشان» برداشت می‌شود

۸۶ هزار مترمکعب آب در هر شبانه‌روز از سد «گاوشان» برداشت می‌شود
بهرام درویشی از برداشت بیش از ۸۶ هزار مترمکعب آب از سد گاوشان در هر شبانه‌روز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام درویشی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای ۱۲ سد با مصارف صنعتی، کشاورزی و شرب است که حجم مخازن آنها مجموعاً به یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون متر مکعب می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر بخشی از آب شرب کرمانشاه از دو سد گاوشان و سلیمانشاه تأمین می‌شود و ۱۰ سد مابقی به مصارف صنعتی و کشاورزی اختصاص دارد.

مدیرعامل آب منطقه استان کرمانشاه تصریح کرد: در هر ثانیه از سد گاوشان یک متر مکعب آب تأمین و تحویل می‌شود که این میزان در شبانه روز به ۸۶ هزار و چهارصد متر مکعب آب می‌رسد.

درویشی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر از سوی شهرستان سنقر درخواستی برای تأمین آب شرب از سد سلیمانشاه نداریم، اما این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز از این سد آب شرب مورد نیاز تأمین شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه درباره پروژه‌های در دست اقدام گفت: پیگیر احداث سد بیستون برای تأمین آب مورد نیاز بخش صنعت هستیم.

درویشی بیان کرد: در این روزها با توجه به افزایش دمای هوا و شیوع ویروس کرونا میزان مصرف آب افزایش یافته و این نیازمند مدیریت مصرف از سوی مردم است زیرا عده‌ای آب شرب را برای مصارف شستشوی حیاط، خودرو و … به کار می‌گیرند که نباید اینگونه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه