اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد:

کلاهبرداری ۵۸ میلیاردی با فروش غیرقانونی واحدهای مسکونی در اراک

کلاهبرداری ۵۸ میلیاردی با فروش غیرقانونی واحدهای مسکونی در اراک
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی که با شگردی متقلبانه و غیرقانونی شش واحد مسکونی مربوط به یکی از ادارات دولتی را به قیمت ۵۸ میلیارد ریال به فروش رسانیده بود،‌ در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار "حسن مفخمی" شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از فروش غیرقانونی تعدادی از واحدهای مسکونی تازه ساز یکی از ادارات دولتی در شهرستان اراک مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس و با دعوت از نماینده حقوقی این اداره در روند اقدامات کارشناسی مشخص شد که متهم پرونده با ترفندی متقلبانه تعداد شش واحد مسکونی این اداره را به فروش رسانیده و از خریداران کلاهبرداری کرده است.

,

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی تصریح کرد: در فرایند رسیدگی به این پرونده، شش خریدار این واحدهای مسکونی شناسایی شدند و با طرح شکایت از سوی آنان و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

,

 مفخمی شهرستانی اضافه کرد: در عملیاتی متهم پرونده دستگیر و در مراحل بازجویی های پلیس به شش فقره کلاهبرداری به ارزش 58 میلیارد ریال با فروش شش واحد مسکونی به شش نفر از شهروندان اراکی اعتراف کرد.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پرونده تشکیل شده در این خصوص به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه