اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی البرز مطرح کرد؛

5 هزار زن البرزی بار زندگی را به تنهایی به دوش می کشند

5 هزار زن البرزی بار زندگی را به تنهایی به دوش می کشند
اسدالله حیدری گفت: زنان سرپرست خانوار استان البرز که بهزیستی از آنها حمایت می کند بین 17 الی 90 سال سن دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل بهزیستی البرز ظهر امروز با اشاره به اینکه 17 مرکز دولتی و خصوصی در استان ارائه خدمت به زنان سرپرست خانوار را بر عهده دارند، در جمع خبرنگاران گفت: مهم ترین برنامه بهزیستی توانمند کردن بانوان سرپرست خانوارتا زمانی است که بتوانند به صورت مستقل امورات زندگی خود را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اسدالله حیدری مهارت آموزی، ارائه برنامه های خودباوری و افزایش اعتماد به نفس زنان را از جمله طرح هایی دانست که بهزیستی در کنار مهارت آموزی به بانوان آموزش داده می شود و افزود: سن، شرایط زندگی و توانمندی هر یک از بانوان، نحوه ارائه بسته های مهارتی به آنها را تعیین می کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: زنانی که متقاضی حمایت بهزیستی از آنها هستند، پس از بررسی شرایط و تائید، پرونده حمایتی برای آنها تشکیل می شود و می توانند با در دست داشتن مدارک سرپرستی اعم از فوت همسر یا از کارافتادگی وی به بهزیستی مراجعه کنند.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار استان که بهزیستی از آنها حمایت می کند بین 17 الی 90 سال سن دارند، تصریح کرد: در حال حاضر 5 هزار زن تحت پوشش بهزیستی، به دلیل فوت، ازکارافتادگی یا طلاق از همسر، مسئولیت زندگی را به تنهایی به دوش می کشند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه