اخبار داغ

بانوان ورزشکار محجبه همدانی تاکید کردند؛

حجاب افتخار و زینت زن مسلمان/ بانوان ایرانی به حجاب خود روی سکو افتخار می کنند

حجاب افتخار و زینت زن مسلمان/ بانوان ایرانی به حجاب خود روی سکو افتخار می کنند
حماسه سازان محجبه همدانی حجاب و عفاف خود را روی سکوی قهرمانی به نمایش می گذارند و همواره برای کشور افتخار می آفرینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ استان همدان قهرمانان و پهلوانانی را در دل خود پرورش داده که زبانزد دنیا هستند، در هماوردی های میدان جنگ تا  میدان ورزش بیش از افتخار آفرینی ها و مدال های رنگارنگ، منش پهلوانی آن ها شهره بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

بانوان همدانی در ورزش پیشرفت های خوبی داشته اند و هم پای مردان در میدان ها می تازند و شاید گاهی خیلی جلوتر حرکت کنند.

,

شیر زنانی در این کهن شهر بر روی سکوها رفتند که نامشان برای کسی ناآشنا نیست از سکینه خدابنده لو مربی با تجربه همدانی که با چادر خود در کاروان المپیک درخشید و رهبری پیامی مسرت آمیز برای او فرستاد تا مه لقا جام بزرگ قهرمان تیراندازی دنیا که حجاب خود را در تمام میادین به نمایش گذاشت.

,

غیرت و حجاب بانوی ایرانی مانع دست دادن او روی سکوی قهرمانی شد

, غیرت و حجاب بانوی ایرانی مانع دست دادن او روی سکوی قهرمانی شد, غیرت و حجاب بانوی ایرانی مانع دست دادن او روی سکوی قهرمانی شد,

بانوی جودوی دنیا مریم بربط بود که در اوج قهرمانی از دست دادن با نامحرم بر روی سکوی قهرمانی امتناع کرد و هر کدام از این بانوان اسطوره ای برای تاریخ ورزش الوند شدند.

,

مریم بربط بانوی با اخلاق و محجبه همدانی متولد ۱۳۷۷ در همدان که از دوران کودکی ورزش را شروع کرد و خانواده او مشوقش در ورزش و رشته جودو هستند.

,

, ,

این بانوی همدانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: بانوان مسلمان ورزشکار در گوشه و کنار دنیا در میادین و سکوهای قهرمانی همچنان می درخشند.

,

وی ادامه داد: حجاب نه تنها برای بانوان محدودیت ایجاد نمی کند بلکه زینت یک زن مسلمان ورزشکار و وجه تمایز او عفاف و حجاب است.

,

مریم بربط جودوکار همدانی وزن ۷۰- کیلوگرم عنوان کرد: امیدوارم مهارت و قدرت بانوان مسلمان در میادین ملی و بین المللی به نمایش گذاشته شود.

,

قیمت بالای چادر سرسام آور است

, قیمت بالای چادر سرسام آور است, قیمت بالای چادر سرسام آور است,

سکینه خدابنده لو مربی تیراندازی تیم ملی و کمتر ایرانی است که نام وی را نشنیده باشد چرا که در المپیک با چادر خود اقتدار زن مسلمان را به نمایش گذاشت و رهبر انقلاب در پیامی از وی تشکر کرد.

,

این قهرمان ایرانی به خبرنگار ما گفت: در کشورهای دیگر با بانوان چادری و کلا محجبه برخورد خوبی نمی کنند اما در این میان کسانی هم از کشورهای مختلف هستند که به حجاب زن ایرانی عشق می ورزند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه در داخل کشور قیمت چادر و پارچه های چادری بسیار بالاست و بانوان را با مشکل مواجه کرده است که حتما باید چاره ای برای آن اندیشیده شود.

,

خدابنده لو تاکید کرد: بانوان چادری تمایل دارند در پوشش و انتخاب چادر تنوع داشته باشند و نمونه های مختلف آن اعم از ملی، عربی، دانشجویی و غیره را در مراسمات مختلف استفاده کنند اما در حال حاضر می بینیم تهیه حتی یک چادر در سال برای خانواده ها مشکل است.

,

بانوان ایرانی به حجاب خود روی سکو افتخار می کنند

, بانوان ایرانی به حجاب خود روی سکو افتخار می کنند, بانوان ایرانی به حجاب خود روی سکو افتخار می کنند,

, ,

مه لقا جام بزرگ نخستین بانوی تیرانداز محجبه همدانی است و به عنوان بانوی حجاب برای تمام همدانی ها و ورزشکاران شناخته شده است.

,

وی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: افتخار و زینت یک زن مسلمان به پوشش اوست هر چند کشورهای دیگر واکنش های تندی نسبت به حجاب بانوان از خود نشان می دهند اما ایرانی ها به حجاب خود در میادین افتخار می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه