اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

تعداد تخت‌های آی سی یو در لرستان به ۱۸۴ تخت افزایش می‌یابد

تعداد تخت‌های آی سی یو در لرستان به ۱۸۴ تخت افزایش می‌یابد
فرهادی گفت: 20 تخت دیگر به تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌های لرستان اضافه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی ۲۰ سری تجهیزات آی سی یو برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی به  بیمارستان های لرستان اضافه شده است که برای این میزان تجهیزات اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به افزایش تعداد تخت های آی سی یو در بیمارستان‌های لرستان افزود: تاکنون ۱۶۴ تخت در بخش آی سی یو در اختیار بیماران کرونایی بود که با اضافه شدن ۲۰ تخت دیگر، تعداد تخت ها به ۱۸۴ تخت افزایش یافته است.

,

قائم مقام دانشگاه علئم پزشکی لرستان عنوان کرد: همچنان پیگیر هستیم که ۱۰ تخت دیگر به آی سی یو اضافه شود و علاوه بر این تعداد تخت، تعداد بخش ها هم افزایش یافته و فعلا مشکلی برای تخت نداریم.

,

وی با اشاره به اینکه لرستان از نظر ابتلا به کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد گفت: استان لرستان در وضعیت هشدار است البته برخی از شهرستان های لرستان در وضعیت قرمز قرار دارند که ضروری است مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند؛ استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات باید مد نظر همه مردم قرار گیرد و همراهی کنند تا شیوع کرونا کاهش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه