اخبار داغ

امام جمعه جاجرم:

دشمنان با جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی هستند

دشمنان با جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی هستند
حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمنان بیکار نخواهد نشست، گفت: همان طور که در دوران انبیا به دنبال دسیسه و فتنه بودند هم اکنون همه با تمام قوا در عرصه‌های مختلف اقتصادی فرهنگی و اجتماعی به دنبال استحاله و لطمه زدن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، حجت الاسلام محمد موسوی امام جمعه جاجرم در جلسه شواری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاجرم گفت: دشمن اسلامی بیکار نخواهد نشست همان طور که در دوران انبیا به دنبال دسیسه و فتنه بودند هم اکنون هم با تمام قوا در عرصه های مختلف اقتصادی فرهنگی و اجتماعی به دنبال لطمه زدن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم,

وی گفت: در اوایل دوران انقلاب انواع فتنه ها را ایجاد کردند و جنگ سخت را راه اندازی کردند و بعد آن با جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی کشور هستند.

,

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه بی عفتی کلید انواع گناهان است، افزود: درخواست و پیام شهدا این است که دژ مستحکم یعنی حجاب حفظ شود.

,

رضا آذری فرماندار جاجرم در ادامه جلسه با بیان اینکه اقدامات خوبی در بسیج برای برنامه های عفاف و حجاب انجام شده گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خیلی مهم است با توجه به اینکه در شرایط شبیخون فرهنگی قرار داریم که دشمن تلاش می کند دین عفاف و حجاب را از ما بگیرد بنابرین این جلسات می تواند با آن مقابله کند.

,

وی با توجه به شرایط کنونی و وجود بحران کرونا پیشنهاد داد جلسه های ستاد را با توجه به شرایط روز برگزار کنند و برای فرهنگ سازی رعایت پروتکل اجتماعی و ماسک زدن تصمیمات کاربردی گرفته شود.

,

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاجرم گفت: ویروس بی عفتی بدتر از ویروس کروناست ویروس کرونا دنیایمان را تحت تاثیر قرار می دهد اما ویروس بی عفتی دنیا و آخرتمان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

,

رضا آذری افزود: اگر در شرایط کنونی امر به معروف و نهی از منکر می کنیم نیازمند این هست که الگو سازی کنیم و الگو های موفق را معرفی کنیم.

,

وی با اشاره به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی علیرغم تهدیداتی که دارد فرصت ها و بستر های فراوانی ایجاد کرده است که می توان با تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی در موضوعات مختلف فرهنگ سازی کرد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه