اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان خبر داد؛

جذب 80 نیرو در آموزش و پرورش کلاله

جذب 80 نیرو در آموزش و پرورش کلاله
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به زودی 80 نیروی جدید لیسانس و بالاتر در رشته های مرتبط و مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی در شهرستان کلاله جذب و مشغول به کار خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، احسان گوهری راد صبح امروز در ارتباط تصویری با شورای آموزش و پرورش کلاله گفت:تمامی تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید با تأمین نیروی انسانی و ایجاد شرایط مناسب  با توجه به وضعیت اعلامی کرونایی  سفید، زرد و سفید فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,
 
,
وی اظهار داشت: با موافقت استاندار؛ فرمانداران رؤسای "پروژه مهر" در شهرستان ها هستند که انشاءالله در 25 مرداد مانور شروع سال تحصیلی جدید با حضور عوامل اجرایی مدارس و معلمین با نظارت فرماندار را به اجرا در می آوریم.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه از اعضای شورای آموزش و پرورش خواستار شد: در رفع کمبود فضای آموزشی و تأمین وسایل آموزشی مثل گوشی هوشمند، تبلت و... برای دانش آموزان نیازمند با مشارکت خیرین همراهی خوبی داشته باشند.
,
 
,
گوهری راد یک خبر ویژه ای هم داد و گفت: به زودی 80 نیروی جدید لیسانس و بالاتر در رشته های مرتبط و مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی در شهرستان کلاله جذب و مشغول به کار خواهند شد. 
,
 
,
علی اصغر بیانی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیز در این جلسه اعلام کرد:در انجام  پروژه مهر حضور پر رنگ تری خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد با تدابیر همه دست اندرکاران آموزش و پرورش، سال تحصیلی جدید را به خوبی شروع کنیم.
,
 
,
وی در ادامه گفت: با توجه به تراکم جمعیتی حداقل در سه نقطه از نواحی شهری کلاله؛ شهرداری در تأمین زمین برای احداث فضای آموزشی مساعدت کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه