اخبار داغ

ملی پوشان خانه به دوش نمی شوند

بوکس در انقلاب می ماند/ سالن اشتراکی بوکسورها با کاراته

بوکس در انقلاب می ماند/ سالن اشتراکی بوکسورها با کاراته
با هماهنگی رییس کمیته ملی المپیک بوکسورها در مجموعه انقلاب تمرینات خود را ادامه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از بزرگترین مشکلات اعضای تیم ملی بوکس و فدراسیون محل تمرین ملی پوشان است. بوکسورها از سال ها قبل و در پی رایزنی های رئیس قبلی در مجموعه انقلاب و فدراسیون بوکس تمرینات خود را انجام می دادند اما طی چند وقت اخیر صحبت هایی مبنی بر بازپس گیری محل تمرین در مجموعه انقلاب وجود داشت که باعث نگرانی ملی پوشان شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حضور در مجموعه انقلاب و فراهم بودن امکانات از جمله خوابگاه یکی از ویژگی های آن بود که سبب شده بود تا بوکسورهای ملی پوش حداقل در هنگام اردوی تیم ملی مشکلی نداشته باشند اما مجموعه انقلاب بواسطه برخی از مسائل قصد داشت تا این سالن و امکانات جانبی را از بوکس پس بگیرد. مشکل نگران کننده ای که با مساعدت رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک حل شد.

,

پس از رایزنی های فدراسیون بوکس، با پیگیری‌های رئیس فدراسیون بخش عظیمی از مشکلات حل شده بود. در همین راستا روز گذشته علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس به دیدار صالحی امیری رفت و حضوری مشکلات و نگرانی های بوکسورها را با رئیس کمیته در میان گذاشت و سرانجام صالحی امیری پس در جریان قرار گرفتن شرایط موجود به سرمربی بوکس اطمینان داد که سال شماره 9 از تیم ملی بوکس گرفته نخواهد شد و بوکسورها می توانند با خیال راحت و بدون دغدغه به تمرینات خود در این مجموعه ادامه دهند.

,

با هماهنگی رضا صالحی امیری سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تا پایان رقابت‌های المپیک 2020 در اختیار رشته‌های بوکس و کاراته قرار گرفت.

,

در همین راستا قرار است در روزهای آینده حسین ثوری و سیدحسن طباطبایی رؤسای فدراسیون‌های بوکس و کاراته با هم دیداری داشته باشند و در مورد تقسیم زمان استفاده از این سالن و تجهیز آن تصمیم‌گیری کنند.

,

, ,

*ثوری: ما را به مرگ گرفتند، که به تب راضی شویم

, *ثوری: ما را به مرگ گرفتند، که به تب راضی شویم,

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس درباره حل این مشکل اظهار داشت: با نامه نگاری‌ها هر روزه قصد داشتند، تیم ملی بوکس را از سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب بیرون کنند. بوکس همین سالن را مغتنم می‌شمارد، در واقع “ما را به مرگ گرفتند، که به تب راضی شویم”. هر روز، نامه می‌زدند، که ۲ میلیارد بدهی داریم و این سالن ۲۰ سال است، که در اختیار فدراسیون بوکس قرار دارد و دیگر وقت رفتن است.

,

وی افزود: پیشنهاد داده بودند در ازای واگذاری سالن شماره 9 در سالن جودو آکادمی ملی المپیک تمرین کنیم که البته به هیچوجه مناسب بوکس نبود. چون در صورت نصب رینگ سقف کوتاه بود و تنفس در آن سخت می‌شد.

,

رئیس فدراسیون بوکس درباره اختصاص سالن مجموعه ورزشی انقلاب به طور همزمان به تیم‌های ملی بوکس و کاراته تا المپیک تاکید کرد: قسمتی از سالن دیوارکشی می‌شود تا هر دو رشته بتوانند از آن استفاده کنند، اما بخش اعظم سالن به بوکس اختصاص دارد. باید طوری برنامه ریزی کنیم، تا کاراته کا‌ها هم بتوانند، تمرین کنند، چون آن‌ها هم جایی برای تمرین و اردو ندارند.

,

وی افزود: ناچار شدیم و راه دیگری جز استفاده مشترک از سالن با تیم ملی کاراته نداشتیم. قرار بود، سالن چهار قسمت شود و هر طور بود، می‌خواستند، بوکس را از سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب بیرون کنند. سالن شماره ۹ فضای بزرگی دارد و حالا با نشستی که با رئیس فدراسیون کاراته داریم، در این مورد به توافق خواهیم رسید.

,

, , ,

*استکی: تا پایان المپیک بوکس در سالن شماره 9 می ماند

, *استکی: تا پایان المپیک بوکس در سالن شماره 9 می ماند,

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس درباره دیدارش با درضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: برای اولین بار بود در کمیته ملی المپیک با صالحی امیری دیدار می‌کردم و جلسه‌ بسیار خوبی داشتیم. صالحی امیری مانند یک پدر کاملاً حرف‌ها و دغدغه‌های من را در مورد مسائل مختلف شنید و در نهایت مقرر شد تا بچه‌های بوکس و کاراته تا پایان رقابت‌های المپیک توکیو به صورت مشترک از سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب استفاده کنند.

,

استکی درباره تعطیلی تمرینات ملی‌پوشان بوکس گفت: حدود پنج ماه است که تمرینات ما تعطیل است و در این اتفاق نیز غیر از ویروس کرونا هیچکس مقصر نیست. ما این شرایط را درک می‌کنیم، اما رشته بوکس فرار است و باید دائماً ملی‌پوشان تمرینات فنی را انجام بدهند تا اتفاقی مثبت در بدن آنها ثبت شود. تمرینات تیم ملی و اردویی با تمرین انفرادی قابل مقایسه نیست و بچه‌ها در حال حاضر آرزوی شروع مجدد تمرینات و اردو‌ها را دارند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه