اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان هستیم

تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان هستیم
احمد رضا احسانی گفت: استان همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حفظ پروتکل های بهداشتی اعلام آمادگی کرده است اما تابع سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ظهر امروز در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران با بیان این که بر اساس تفاهم نامه با مرکز هنرهای نمایشی امسال اخرین سال از تفاهم نامه پنج ساله برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان است، گفت: با توجه به شیوع کرونا فعلا مصوب شد جشنواره به سمت عدم برگزاری پیش برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته میزبان ۹ کشور از مناطق مختلف بودیم، افزود: استان این اعلام آمادگی را داشته است که تحت شرایط و حفظ پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت ۵۰ درصد سالن های نمایش، این جشنواره را به صورت ملی برگزار کند اما تابع سیاست های ستاد ملی ملی مقابله با کرونا هستیم.

,

احسانی عنوان کرد: تصمیمی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته می شود شامل سایر جشنواره ها در کشور است و فقط مختص جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان نیست و هر تصمیمی برای سایر جشنواره ها گرفته شود برای استان همدان هم همینطور خواهد بود.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کرونا برای همه کسب و کارهاست، تصریح کرد: کرونا فقیر وغنی، فرهنگ، اقتصاد وسیاست نمی شناسد اما فعالیت فرهنگ و هنر قطع نشده چرا که فعالیت فرهنگ و هنر با تفکر و اندیشه است.

,

وی با شاره به وجود ۹۸ آموزشگاه فرهنگی و هنری در سطح استان، اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شده بود همه آموزشگاه ها تا مدت زمان ابلاغ شده تعطیل بودند و با مصوبات جدید به صورت مرحله ای شروع به بازگشایی کردند و کسی بیکار نشده بلکه فقط وقفه کاری داشتیم.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان گفت: آموزشگاه ها با حفظ پروتکل ها و حضور افراد با تعداد کم فعالیت را تا پنجشنبه هفته گذشته داشتند اما مجددا با نظر ستاد مقابله با کرونا به مدت یک هفته تعطیل شدند و این تعطیلی تا شنبه هفته آینده ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه