اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد؛

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از عید قربان در خراسان رضوی/ نهضت تولید ماسک راه‌اندازی شد

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از عید قربان در خراسان رضوی/ نهضت تولید ماسک راه‌اندازی شد
روحانی گفت: مرحله اول کمک مؤمنانه با چندین بخش در ماه مبارک رمضان محقق شد و مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه نیز در سه مقطع زمانی در دهه ولایت، دهه محرم و دهه آخر صفر استان اجرایی خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون برنامه ریزی به منظور ادامه کمک های مؤمنانه باتوجه به شیوع کرونا اظهار کرد: سه مرحله دیگر از کمک های مؤمنانه در سطح استان ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: اجرای برنامه کمک مؤمنانه در مرحله دوم از عید قربان تا عید غدیر، دهه محرم و دهه آخر صفر در خراسان رضوی تکرار خواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر این رزمایش از کلیه پایگاه های بسیج و اقشار استانی فراخوان شده است، جلسات مربوطه در حال برگزاری است و جزئیات فعالیت اطلاعرسانی خواهد شد.

,

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در دهه ولایت، دهه محرم و دهه آخر صفر افزود: به مدد الهی و یاری مردم مرحله اول آمار بسیار خوبی در استان کمک های مؤمنانه جمع آوری شد و میزان بیش از 210 هزار سهمیه بسته های معیشتی کمک های بسیج در استان خراسان رضوی در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه محقق شد.

,

آغاز نهضت تولید ماسک نیز در خراسان رضوی

, آغاز نهضت تولید ماسک نیز در خراسان رضوی,

روحانی تصریح کرد: در این مرحله نیز سایر دستگاه های حمایتی نظیر کمیته امداد و آستان قدس استان حضور جدی خواهند داشت.

,

وی با اعلام اینکه نهضت تولید ماسک نیز در خراسان رضوی ابلاغ شده است افزود: تمامی کارگاه هایی که توان تولید ماسک های استاندارد را دارند فراخوان شدند تا با بیشترین میزان ظرفیت کارگاه تولید داشته باشند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی ادامه داد: با بسیج اقشار و بسیج اصناف به منظور تهیه پارچه‌های استاندارد و لوازم تهیه ماسک هماهنگی صورت گرفته است و تولید ماسک در کارگاه های تولیدی حرفه ای با ابعاد استاندارد در دستور کار است.

,

وی ضمن اشاره به در اولویت بودن کمک های مؤمنانه و  تولید ماسک های بهداشتی در استان افزود: برای پوشش کامل خانواده ها در رزمایش کمک مؤمنانه سامانه سخا ایده خوبی بود و دستگاه های مختلف در این سامانه ثبت داشتند تا از موازی کاری جلوگیری شود و اقشار مختلف از جمله دانش آموزی، کارگری، بهزیستی و بیماران خاص، بسیج طلاب و اتباع فعالیت شد در سامانه ثبت نام داشتند.

,

روحانی خاطرنشان کرد: مرحله اول کمک مؤمنانه با چندین بخش در ماه مبارک رمضان محقق شد و مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه نیز در سه برهه زمانی در استان اجرایی خواهد شد لذا رسانه ها در این زمینه می توانند پیرامون ایجاد فضای همدلی مردم در استان تولیدات و تبلیغات رسانه ای داشته باشند.

,

وی افزود: با همدلی ایجاد شده از بحران های قابل پیش بینی بر اثر شیوع کرونا جلوگیری شد و امیدواریم در این مرحله نیز بیش از پیش مشکلات معیشتی مردم با هدایت نذورات و کمک های مردمی مرتفع شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: استقبال مردمی از ارائه بسته های معیشتی و همچنین در توزیع کمک های مؤمنانه مطلوب بود و همواره در این مسیر خیرخواهانه پیشگام بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه